به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا 2-1 اتلتیکو مادرید؛ به روایت اعداد و ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ (۱۹:۵۱) (۸۳۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا با عبور از سد تیم‌های هرکولس، اتلتیک بیلبائو، رئال سوسیداد و در نهایت اتلتیکو مادرید به فینال جام حذفی صعود کرد. همانطور که اطلاع دارید، بارسای انریکه برای سومین بار به فینال جام حذفی صعود کرد. در این خبر جزئیات بیشتری از این مصاف را مورد بررسی قرار می‌دهیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این دومین بار است که بارسا چهار فصل متوالی را با صعود به فینال کوپا دل ری سپری می‌کند. این رکورد قبلاً نیز در بین سال‌های 1951 الی 1954 تکرار شده بود و تیم توانسته بود در سه تای اول آن فینال‌ها به قهرمانی برسد و چهارمینشان را در سال 1954 به والنسیا واگذار کرد.

عملکرد لوئیز انریکه در بازی‌های جام حذفی خانگی بسیار مطلوب تلقی می‌شود؛ 11 برد پیاپی و تساوی 1-1 در شب گذشته.

لوئیز سوارز اکنون 14امین گلزن برتر تاریخ باشگاه بارسلونا لقب دارد. او در سومین فصل حضور خود در نیوکمپ، 107 امین گل خود با پیراهن این تیم را دیشب وارد دروازه اتلتیکو مادرید کرد.

جالب است بدانید لئو مسی و لوئیز سوارز تا اینجای این فصل از رقابت‌های داخلی، به یک میزان گلزنی کرده‌اند: 16 گل در لالیگا، 4 گل در جام حذفی و 1 گل در سوپر جام. اما در گل‌های اروپایی، ستاره آرژانتینی با 10 گل نسبت به 2 گل همتای خود، برتر است.


رکورد شکست ناپذیری بارسا در بازی‌هایی که با گلزنی لوئیز سوارز همراه بوده است همچنان ادامه دارد. از بین 68 بازی‌ای که این مرد اروگوئه‌ای در آنها گل زده است، تنها 4 تای آنها به تساوی و مابقی به پیروزی ختم شده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سوارز طی 3 بازی اخیر خود در جام حذفی اسپانیا، 3 گل به ثمر رسانده است. اولین آنها در پیروزی 5-2 مقابل سوسیداد، دومینشان در بازی رفت مرحله نیمه نهایی در کالدرون و سومینشان نیز شب گذشته در بازی برگشت در نیوکمپ به ثمر رسید.

جرارد پیکه با ارسال 58 پاس در دیدار دیشب، برترین پاسور بارسا شد و با وحود اینکه 13 تای این پاس‌ها، بلند ارسال شدند، 54 توپ به درستی به مقصد رسیدند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

17 تقابل اخیر بارسا با اتلتیکو مادرید در نیوکمپ، 11 برد و 6 تساوی به ارمغان آورده است.

بوسکتس و اینیستا هر دو دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و در بازی دیشب حضور یافتند. کاپیتان اول بارسا از تاریخ 19 ژانویه در تقابل با رئال سوسیداد نتوانست در هیچ یک از بازی‌ها، تیمش را همراهی کند و بوسکتس نیز از تاریخ 8 ژانویه به دلیل مصدومیت در مصاف با ویارئال دچار چنین مشکلی شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسلونا 2-1 اتلتیکو مادرید؛ به روایت اعداد و ارقام
چه کرده پیکه


پنج‌شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ (۹:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۰ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!