به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هفتمین صعود بارسا به فینال جام حذفی اسپانیا طی 9 سال گذشتهجام حذفی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ (۱۶:۵۹) (۵۴۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


پیروزی دیشب کاتالان‌ها در نیوکمپ، علاوه بر صعود به فینال جام حذفی برای چهارمین سال پیاپی، پیامد دیگری نیز داشت و آن تکرار مجدد یک رکورد دیرینه بود. در این خبر، اطلاعات بیشتری در مورد این رکورد در اختیارتان قرار خواهیم داد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از غلبه بر اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیای 2016/17، حال لوئیز انریکه در سومین فصل حضور خود در بارسلونا، سومین صعود به فینال این رقابت‌ها را تجربه خواهد کرد؛ این بدان معناست که لوچو در طی دوران مربیگری خود در این باشگاه، هرگز از کوپا دل ری حذف نشده و همواره تا فینال آن صعود کرده است. این رکورد، درست مشابه رکوردی است که فرناندو دیکو در بین سال‌های 1951 تا 1953 در بارسا بدان دست یافت. این سرمربی اسلوونیایی به همراه تیمی که توسط کوبالا رهبری می‌شد، توانست در هر سه سال، قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند و حال بعد از گذشت 64 سال، مرد آستوریایی این شانس را دارد که به همراه کاپیتان لئو مسی آن رکورد را تکرار کند.

در حال حاضر بیشترین قهرمانی جام حذفی اسپانیا متعلق به آبی و اناری‌ها است که تاکنون 28 بار به این موفقیت دست یافتند. همچنین آنها طی 9 فصل گذشته، 7 بار به فینال این رقابت‌ها صعود کردند.

تاتا مارتینو، پپ گواردیولا و لوئیز انریکه از جمله مربیان باشگاه کاتالانی هستند که در این 9 فصل بارسا را برای رسیدن به این رکورد (هفتمین صعود به فینال جام حذفی) هدایت کرده‌اند. گواردیولا طی 4 سال مربیگری خود، سه بار به فینال این رقابت‌ها صعود کرد و 2 قهرمانی ماحصل تلاش‌های این اسطوره بوده است. تاتا مارتینو نیز در تنها فصل حضور خود در نیوکمپ، تیم را به فینال این رقابت‌ها رساند و لوئیز انریکه، کسی که بارسای فعلی تحت نظر اوست، 3 صعود اخیر را به ارمغان آورده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: هفتمین صعود بارسا به فینال جام حذفی اسپانیا طی 9 سال گذشته
لوئیز انریکه مرد رکوردهای بزرگ!


چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ (۱۸:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۱۵ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۱۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!