به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی بارسلونا vs اتلتیک بیلبائوپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ (۱۶:۵۲) (۴۹۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


تا ساعاتی دیگر شاهد چهارمین تقابل بین بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در این فصل از رقابت‌ها خواهیم بود. بعد از کسب تنها یک امتیاز از آخرین دیدار لالیگایی، حال کاتالان‌ها به دنبال شکست باسکی‌ها و ریختن هر سه امتیاز بازی به حساب خود، برای نزدیک‌تر شدن به صدر جدول این لیگ هستند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

اگر چه طبق گفته‌های دیروز انریکه، مصدومان تیمش، یعنی اینیستا، بوسکتس و دینیه وضعیت بسیار خوبی پیدا کرده‌اند اما هیچ از آنها در ترکیب اولیه او برای مصاف امروز حضور ندارند: تراشتگن، سیلسن، پیکه، راکیتیچ، دنیس، آردا، سوارز، مسی، نیمار جونیور، رافینیا، ماسکرانو، پاکو الکاسر، جوردی آلبا، سرجیو روبرتو، آندره گومز، الیکس ویدال، اومتیتی و متیو.

در تیم حریف اما مصدومیت دروازبان کپا از ابتدا سال جدید میلادی، گریبان گیرشان شده است و همچنین سابین مرینوس و خابیر اتزتیا به علت مصدومیت در بازی فبلی تیمشان، این بازی را از دست خواهند داد.

نقطه نظرات مربیان

لوچو در کنفرانس مطبوعاتی جمعه خود تاکید بسیاری روی وظایف دشوار تیم در مصاف با بیلبائو به خصوص در مورد پرسینگ بالای آنها، داشت: «تیم‌هایی هستند که با دفاع مطلق خود مشکلاتی را برای ما بوجود می‌آورند. [نتیجه بازی] به عوامل متعددی بستگی دارد اما اتلتیک فشار زیادی در این زمین به ما وارد خواهد کرد».

علاوه بر این، سرمربی از بازیکنان خواست که با ثبات و انسجام بیشتر، طبق فلسفه بازی خود پیش بروند و در مورد شانس قهرمانی در لالیگا گفت: بازیکن اسبق بارسا هشدار داد: «اگر کسی می‌گوید ما قهرمان لیگ نخواهیم شد، بهتر است به دو فصل گذشته رجوع کند».

ارنستو والورده، در بخشی از صحبت‌های خود از بازیکنانش می‌خواهد: «باید بازی پر سرعتی ارائه دهیم. با توجه به اینکه بارسلونا اخیراً بازی سخت اتلتیکو مادرید را پشت سر گذاشته است، ما نسبت به آنها استراحت بیشتری داشتیم و آماده‌تر هستیم. او در ادامه گفت: بارسا برای ما حریف آسانی نیست، لذا ما با روش متفاوتی بازی می‌کنیم. باید بازی کاملی ارائه دهیم».

فرم دو تیم

بارسلونا چهارشنبه شب پیروزی 2-1 در کالدرون را تجربه کرد و حال روحیه بالایی دارد. اما تساوی 1-1 هفته گذشته در رقابت‌های لالیگا مقابل رئال بتیس، اهمیت سه امتیاز این بازی را دو چندان می‌کند.

اتلتیک بیلبائو در 5 بازی اخیر لالیگایی خود متحمل هیچ شکستی نشده است، اگر چه سه تا از این بازی‌ها، به تساوی ختم شدند. شاگردان والورده در آخرین بازی خود در این رقابت‌ها، به لطف گل‌های ایکر مونیان و آریتس آدوریتس، اسپورتینگ خیخون را 2-1 شکست دادند و در رده هفتم جدول باقی ماندند.

تاریخچه

بارسا طی 13 دیدار اخیر خود با این تیم، 10 پیروزی کسب کرده است. آخرین باری که بیلبائو در نیوکمپ موفق به کسب 3 امتیاز بازی شد، به 24 نوامبر سال 2001، چیزی حدود 15 سال پیش، باز می‌گردد.


این دو تیم در سال 2017 دو بار با یکدیگر رو به رو شدند - بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که به شکست 2-1 و بازی برگشت همین مرحله از رقابت‌ها، در نیوکمپ که به پیروزی 3-1 کاتالان‌ها انجامید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۰ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!