به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه در انتظار چراغ سبز پزشکان به اینیستا، بوسکتس و دینیه! مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ (۲۱:۴۶) (۷۹۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


عصر فردا، ساعت 18:45 (به وقت ایران) بارسلونا در چارچوب رقابت‌های لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت؛ پیروزی در این بازی می‌تواند در کم‌تر شدن فاصله با رئال مادرید، صدرنشین فعلی جدول لیگ، تاثیر بسزایی بگذارد. در این خبر مصاحبه لوچو پیش از این بازی را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرمربی آبی و اناری‌ها نیز امید زیادی به تصاحب 3 امتیاز این بازی دارد و از طرفی احتمال بازگشت مصدومان تیمش هم وجود دارد چرا که گفته است: «آنها عملاً به تیم پیوسته‌اند. آنها در تمرینات امروز (جمعه) تیم حضور داشتند و حال ما منتظر نظر پزشکان باشگاه هستیم. اینکه بازیکنان خود را بعد از سپری کردن دوران مصدومیت، در اختیار داشته باشید، فوق‌العاده است».

لازم است یادآوری کنیم که آندرس اینیستا، در تاریخ 19 ژانویه و در مصاف آنوئتا (بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل رئال سوسیداد) دچار مصدومیت شد. بوسکتس نیز در تقابل با ایبار از ناحیه مچ پای خود آسیب دید و دینیه در تساوی با رئال بتیس دچار مصدومیت در زانوی خود شد و دیدار با اتلتیکو مادرید را از دست داد.

سرمربی علت این مصدومیت‌ها را اینطور بیان می‌دارد: «بازی کردن در هر سه روز یک بار، قدرت جسمانی بسیار بالایی از بازیکنان من می‌طلبد و آنها تنها دو روز برای استراحت فرصت داشتند. در هر صورت این روشی است که اگر هدفمان رسیدن به هر سه جام است، باید با آن وفق یابیم».

لوئیز انریکه همچنین اعتراف کرد که در این فصل تیمش هنوز ریتم اصلی خود در لالیگا را پیدا نکرده است و این می‌تواند برایشان پیامدهای خطرناکی داشته باشد: «[قهرمانی در] لالیگا ثبات می‌خواهد و ما هنوز در بهترین فرم خود قرار نگرفته‌ایم».

بازیکن اسبق بارسا هشدار داد: «اگر کسی می‌گوید ما قهرمان لیگ نخواهیم شد، بهتر است به دو فصل گذشته رجوع کند».


لوچو در مورد خطرات اتلتیک بیلبائو، تیمی که اکنون توسط یکی از آبی و اناری‌های سابق، ارنستو والورده، هدایت می‌شود، توضیح داد: «تیم‌هایی هستند که با دفاع مطلق خود مشکلاتی را برای ما بوجود می‌آورند. [نتیجه بازی] به عوامل متعددی بستگی دارد اما اتلتیک فشار زیادی در این زمین به ما وارد خواهد کرد».

مرد آستوریایی در نهایت پیرامون همکاری جدید رونالدینیو با بارسلونا، به عنوان سفیر باشگاه، گفت: «من فکر می‌کنم سفیر این باشگاه شدن، برای رونالدینیو اتفاق فوق‌العاده‌ای باشد. بعد از ورود او به باشگاه، من از اینکه هم‌تیمی‌اش شده بودم و در کنارش بازی می‌کردم، واقعا لذت می‌بردم. او چیزهای زیادی برای باشگاه به ارمغان آورد. همکاری با باشگاه همواره اتفاق خوشایندی است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: لوئیز انریکه در انتظار چراغ سبز پزشکان به اینیستا، بوسکتس و دینیه!
تیم بارسا به معنای واقعی کلمه عشقه. بارسا توقع طرفدارانشو واقعا بالا برده به طوری که هواداران تو هر فصل به جز 3 گانه به هیچی رضایت نمیدن. در حالی که مادریدیهای جوگیرفصل قبل به لطف قرعه های آسون و گوی های داغ و سرد به تیمهای درجه 4 اروپا برخورد کردن و در حالی که از لحاظ فوتبالی تو هر دو جبهه (لالیگا و کوپا دل ری) به بارسایی ها باختن ولی خدارو بنده نبودن و میگفتن ما قهرمان CL شدیم که ارزشش از کوپا دل ری و لالیگا بیشتره!!! تو 8 سال اخیر بارسا 6 بار، تیم اول شهر مادرید (اتلتیکو) 1 بار و رئال هم 1 بار قهرمان لالیگا شده. آمار خودش گویای همه چیز است و قدرت بی چون و چرای بارسا رو نشون میده.


شنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ (۰:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه در انتظار چراغ سبز پزشکان به اینیستا، بوسکتس و دینیه!
به امید بازگشت مقتدرانه به لیگ. رئال طبل تو خالیه و قطعا سقوط خواهد کرد!


جمعه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ (۲۳:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۷ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!