به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ اتلتیکو مادرید vs بارسلوناپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ (۱۸:۰۰) (۵۵۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کاتالان‌ها اولین و بی‌شک یکی از سخت‌ترین ماه‌های سال 2017 خود را پشت سر گذاشته‌اند و حال باید تمام تمرکز خود را روی یکی از مهم‌ترین بازی‌های خود بگذارند. در این خبر اطلاعات بیشتری از این مصاف خواهید یافت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

انریکه در بازی امشب دو تن از مهره‌های کلیدی خود را در اختیار نخواهند داشت؛ هافبک‌ها آندرس اینیستا (ماهیچه سولئوس) و سرجیو بوسکتس (مچ پا)، در کنار لوکاس دینیه (زانوی پای چپ) از مصدومان این تیم هستند. بدین ترتیب لیست اعلام شده توسط انریکه اینطور شکل گرفت:

دروازبانان: یاسپر سیلسن، جوردی ماسیپ
مدافعان: جرارد پیکه، ماسکرانو، آلبا، الیکس ویدال، ساموئل اومتیتی، جرمی متیو
هافبک‌ها: ایوان راکیتیچ، دنیس سوارز، آردا توران، رافینیا، آندره گومز، سرجی روبرتو
مهاجمان: لوئیز سوارز، لیونل مسی، نیمار جونیور، پاکو الکاسر


درمقابل مادریدی‌ها مدافع مرکزی خود، خوزه ماریا گیمنز را به علت مصدومیتی که در دقیقه 55 مصاف با آلاوز برایش رخ داد، در اختیار نخواهند داشت.

نقطه نظرات مربیان

لوئیز انریکه در مصاحبه دیروز خود، مثل همیشه صریحاً نظرات خود را با خبرنگاران در میان گذاشت. او حریف را سنجید و از آنها اینطور یاد کرد: «رقابت با اتلتیکو مادرید، شگفت انگیز است. آنها یکی از بهترین تیم‌های حاضر در اروپا هستند». لوچو علی رغم اعتراف بر سرسخت بودن حریف خود گفت: «ما روش بازی خود را تغییر نخواهیم داد».

دیگو سیمئونه، رهبر ارتش روجیبلانکوز‌ها نیز پیش از این دیدار گفت: «بودن در نیمه نهایی برای ششمین سال، باعث افتخار و شادی من است. نمی‌توانم محیطی بهتر از کالدرون را برای این بازی تصور کنم».

فرم دو تیم

بارسلونا در 6 بازی اخیر خود، عملکرد خیره کننده‌ای داشته؛ آبی و اناری‌ها سه پیروزی در مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی کوپا دل ری مقابل تیم‌های اتلتیک بیلبائو و رئال سوسیداد کسب کردند. آنها همچنین در دیدار لالیگایی مقابل ایبار به پیروزی 4-0 رسیدند و در رئال بتیس، با تک گل لوئیز سوارز، به تساوی 1-1 رضایت دادند.

در مقابل اتلتیکو مادرید، برای رسیدن به نیمه نهایی ایبار این رقابت‌ها را مجموعاً 5-2 و پیش از آن، لاس پالماس را علی رغم تحمل شکست 3-2 در بازی برگشت، در مجموع 4-3 شکست داده بودند. آنها دو بازی اخیر لالیگایی خود را هم با تساوی پشت سر گذاشته‌اند.

تاریخچه

آخرین دیدار بارسا و اتلتیکو، با 21 سپتامبر سال گذشته، در هفته 5‌ام رقابت‌های لالیگا باز می‌گردد، زمانی که دو تیم به تساوی 1-1 در نیوکمپ رضایت دادند. آخرین تقابل این دو تیم در جام حذفی اسپانیا، در فصل 2014/15 برگزار شد و کاتالان‌ها در مرحله یک چهارم نهایی حریف خود را شکست دادند و نهایتاً به فینال نیز صعود کردند (فینالی که به پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائو ختم شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ اتلتیکو مادرید vs بارسلونا
به امید خدا پیروزیم!


چهارشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ (۲۱:۳۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۶ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!