به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بتیس vs بارسا؛ به روایت اعداد و ارقامآمار و ارقام
فرستنده امین سبحانی در تاريخ دوشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ (۷:۰۳) (۶۸۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


ظهر یکشنبه، بارسا دو امتیاز حساس را در بنیتو ویامارین جا گذاشت؛ با این حال گل دقایق پایانی لوئیز سوارز، او را در رتبه اول جدول گلزنان لالیگا با 16 گل قرار داد و آبی و اناری‌ها را دست خالی از سویل باز نگرداند. در این خبر، نکات آماری جالب مربوط به دیدار مقابل بتیس را می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز سوارز، با گلزنی مقابل رئال بتیس، با 16 گل به تنهایی در صدر جدول گلزنان لالیگا بالاتر از لئو مسی (15 گل) و کریستیانو رونالدو (12 گل) قرار گرفت.

هر زمان سوارز برای بارسا گلزنی کرده است، این تیم بازنده زمین را ترک نکرده است. مرد اروگوئه‌ای از میان 125 بازی با پیراهن بارسلونا، موفق به گلزنی در 67 مسابقه شده است و رکورد 63 پیروزی و چهار تساوی را برای خود ثبت کرده است.


رئال بتیس به همراه اسپورتینگ خیخون، قربانیان مورد علاقه سوارز هستند و تاکنون 7 بار دروازه‌شان برابر شماره 9 بارسا باز شده است.

پاس بی‌نظیر مسی در آخرین دقایق بازی به سوارز که منجر به گل تساوی بخش این بازیکن شد، چهارمین پاس گل فوق ستاره آرژانتینی بارسا در این فصل از رقابتهای لیگ محسوب می‌شود.

آردا توران موفق به ثبت 50اُمین بازی خود با پیراهن بارسا شد. این بازیکن همچنین رکورد 37 پیروزی، 7 تساوی و 6 شکست را تجربه کرده است. از سویی 15 گل در کارنامه توران دیده می‌شود که 13 گل از این تعداد در این فصل به ثمر رسیده است.

جرمی متیو در این دیدار بهترین بازیکن از نظر ارسال پاس سالم لقب گرفت. همان طور که در شکل زیر مشاهده می‌کنید، این بازیکن مجموعا 55 پاس را به هم‌تیمی‌های خود ارسال کرده است.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مارک آندره تراشتگن، یک روز سخت دیگر را این بار در سویل پشت سر گذاشت. او در کل شش مهار موفق را از خود به نمایش گذاشت تا حریف تنها یک بار دروازه آبی و اناری پوشان را باز کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بتیس vs بارسا؛ به روایت اعداد و ارقام
بازم این سوارز یه گل زد و شد قهرمان و کسی نمیاد 90 دقیقه گند زدن به تک تک توپها رو ببینه!


دوشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ (۹:۰۷)
 
abouzarlionel
پاسخ به: بتیس vs بارسا؛ به روایت اعداد و ارقام
به امید قهرمانی در لالیگا و به زیر کشیدن رئال مادرید.


دوشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ (۷:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۹ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!