به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز سوارز: باید زودتر واکنش نشان می‌دادیممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ (۱۹:۲۹) (۶۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


علاوه بر این مرد اروگوئه‌ای، الیکس ویدال و تراشتگن نیز بعد از کسب تساوی 1-1، به مصاحبه با رسانه‌ها پرداختند. در این خبر نقطه نظرات آنها را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز سوارز

«اگر چه باید کمی زودتر از خواب بیدار می‌شدیم، اما کاملاً مستحق پیروزی بودیم. بعد از دریافت گل اول، موقعیت‌های زیادی داشتیم اما فوتبال همین است. ما می‌دانیم که بهترین بازی خود را اجرا نکردیم و باید از خود انتقاد کنیم. ما باید این بازی را می‌بردیم و حال تنها باید امیدوار باشیم که تیم‌های بالاتر از ما امتیاز از دست بدهند».

الیکس ویدال

ویدال در مورد دو گلی که ثبت نشدند، گفت: «درباره گل دوم شما به وضوح می‌توانستید ببینید که توپ از روی خط دروازه عبور نکرده است اما گل اول اینطور نبود. این یک اشتباه جدی بود اما داوران مقصر آن نیستند. اگر فوتبال ما مجهز به تکنولوژی خط دروازه بود، الان مجبور نبودیم درباره این موضوع حرف بزنیم».

«این بهترین بازی ما نبود و بچه‌ها خوشان نبودند. سرمربی به دنبال اصلاح چیزهایی بود که به اصلاح نیاز داشتند، زیرا تیم بازی را بهتر آغاز کرده بود. شما می‌توانید آن را یک واکنش بنامید. شاید بعد از گلی که دریافت کردیم، بهتر بازی کرده باشیم اما واقعا شایسته سه امتیاز بودیم».

مارک آندره تراشتگن

«ما همواره برای کسب پیروزی بازی می‌کنیم. اگر چه اتفاقات این بازی آنطور که ما امیدوار بودیم، رقم نخوردند اما باید از اشتباهاتمان درس بگیریم و سپس مطمئن شویم که در بازی‌های بعدی خود، درست عمل می‌کنیم».

«به نظر خودم در یک به یک با روبن کاسترو خوب کار کردم. این خیلی برای من خیلی خوب است که سیوی مانند آن انجام دادم اما باید مراقب نتیجه نیز بود و ما چیزی جز امتیاز نمی‌خواهیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: لوئیز سوارز: باید زودتر واکنش نشان می دادیم
دقیقا مسی تو این بازی هم 3 تا پاس گل داد که متاسفانه فقط یکیش گل شد. 1) پاس گل تو نیمه اول به نیمار 2)پاس گل به ویدال تو نیمه دوم 3)پاس گل به سوارز تو نیمه دوم.
حالا صرفنظر از اینکه چند تا موقعیت ضد حمله بالای 70 درصد هم برای ویدال و توران مهیا کرد که متاسفانه خیلی بچه گانه از دستش دادن.


یکشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ (۲۰:۱۵)
 
9VECTOR9
پاسخ به: لوئیز سوارز: باید زودتر واکنش نشان می دادیم
نقل قول
سوارز و ویدال... دو فاجعه اساسی که نقش بزرگی در از دست رفتن 2 امتیاز داشتن!


ویدال که بیچاره با نفوذ هاش یه گل ساخت (که به اشتباه گل حساب نشد و البته پنالتی روی نیمار) تو دفاع هم خوب نبود ! ... سوارز هم به غیر از گل مهم و طلاییش مثل نیمار و راکیتیچ و دنیس و آردا و دینیه و ... اصلا خودشون نبودن ! ... که علتش به نظرم تایم بد و نا مناسب بازی بود!


یکشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ (۲۰:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز سوارز: باید زودتر واکنش نشان می دادیم
سوارز و ویدال... دو فاجعه اساسی که نقش بزرگی در از دست رفتن 2 امتیاز داشتن!


یکشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ (۱۹:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۶ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!