به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مصاحبه بازیکنان بعد از صعود به نیمه نهایی! مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۸ بهمن ۱۳۹۵ (۱۴:۳۰) (۶۱۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شب گذشته، در بین تمام ستارگان حاضر در شب‌های رویارویی بارسا، ستاره دیگری درخشید، ستاره‌ای با نام دنیس سوارز. این هافبک 23 ساله، در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری، به تدبیر لوئیز انریکه، جانشین سرجیو بوسکتسی شد که در دیدار لالیگایی هفته گذشته مقابل ایبار، مصدوم شد. دنیس در آن بازی نیز گل اول پیروزی 4-0 را به ثمر رسانده بود.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ظاهراً دنیس سوارز، به تازگی دارد به جمع گلزنان کهکشانی آبی و اناری‌ها می‌پیوندند؛ او شب گذشته، علاوه بر به ثمر رساندن گل اول بازی در دقیقه 17 - به لطف پاس گل همنام خود، لوئیز سوارز - که بی‌شک نقش مهمی در روند بازی داشت، گل پنجم آن را نیز خود، در دقیقه 82، وارد دروازه سوسیداد کرد. بعد از پایان بازی، دنیس در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «گل اول باعث شد که ما فضای بیشتری در نیمه زمین حریف داشته باشیم، و شما می‌دانید که اگر این سه بازیکن (MSN) را در خط حمله خود داشته باشید و آنها نیز بتوانند فضای کافی [برای گلزنی] پیدا کنند، چه اتفاقی می‌افتد».

او در ادامه بحث، به تشریح شیوه بازی تیم پرداخت: «هدف ما این بود که [از نیمه زمین خود] بیرون بیاییم و بر بازی تسلط داشته باشیم. ما می‌خواستیم فرم خوب خود را حفظ کنیم زیرا قصد کسب جام قهرمانی این رقابت‌ها را داریم». در ادامه مصاحبه سایر بازیکنان را خواهید خواند.

خاویر ماسکرانو

«بازی به جای بوسکتس کار آسانی نیست اما من سعی کردم آن را به خوبی انجام دهم. پلن بازی‌های ما نتیجه مثبتی داد. فکر می‌کنم در یک چهارم نهایی عملکرد خوبی داشتیم. پیروزی در بازی رفت، فشار زیادی را از روی ما برداشت».

یاسپر سیلسن

«قسمت زیادی از آن سیو را مدیون جرارد پیکه هستم، کسی که یک سمت دروازه را پوشش می‌داد تا من برای دفاع به طرف دیگر آن شیرجه بزنم. من دوست دارم در سه بازی دیگر [این رقابت ها] حضور داشته باشم، زیرا این بدان معناست که ما به فینال رسیده‌ایم».

جوردی آلبا

«هیچ چیز به اندازه لئو مسی شگفت انگیز نیست. او در جهان بهترین است، توجهی به آنچه بعضی‌ها می‌گویند، ندارم. چیزی که برای ما مهم است، رسیدن به پیروزی و انتهای فصل، با کسب تمام عناوین است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: مصاحبه بازیکنان بعد از صعود به نیمه نهایی!
همه بازیکنان تو این بازی عالی بودن به غیر گومز.


جمعه، ۸ بهمن ۱۳۹۵ (۱۷:۳۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مصاحبه بازیکنان بعد از صعود به نیمه نهایی!
این دنیس فوق العاده


جمعه، ۸ بهمن ۱۳۹۵ (۱۶:۱۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۹ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!