به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

راکیتیچ: حضور خود در بارسا را مدیون انریکه هستم!مصاحبه
فرستنده امین سبحانی در تاريخ چهارشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۵ (۱۵:۴۴) (۴۱۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


ایوان راکیتیچ در حاشیه مراسم انتخاب بهترین ورزشکار سال که از سوی نشریه معتبر الموندو دپورتیوو برگزار شده بود، به تجلیل از تیم انریکه پرداخت که در این خبر، گزیده‌ای از صحبت‌های مرد کروات آبی و اناری‌ها را می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

او در این مراسم بیان کرد: «می خواهم سال‌های آینده را هم در بارسا سپری کنم. در حال مذاکره هستیم و امیدوارم روند مذاکرات به خوبی به اتمام برسد».

هافبک کروات بارسا همچنین در خصوص لوئیز انریکه گفت: «امیدوارم او بماند. انریکه مرا به خوبی می‌شناسد و او بود که به من فرصت داد. حضور خود در اینجا را مدیون انریکه هستم و از این بابت ممنون او هستم».

راکیتیچ افزود: «وقتی به اینجا می‌آیید، با بازیکنان متعددی که هر یک سبک بازی خود را دارند مواجه می‌شوید و باید بتوانید به سرعت خود را با شرایط وفق دهید. مثلث هجومی تیم از جهانی دیگر آمده‌اند و ما از تماشای بازی آنها لذت می‌بریم. اگر هر یک از ما بتوانیم در راستای بهبود عملکرد آنها کمکی کنیم، خوشحال‌تر هم خواهیم بود».

رابرت فرناندز: "نسبت به ماندن لئو مسی خوش بین هستم"

مدیر فنی بارسلونا، رابرت فرناندز در خصوص تمدید قرارداد مسی بیان کرد: «کارها خیلی خوب پیش می‌روند و من همان طور که زمان ماسکرانو، بوسکتس، سوارز و نیمار آرام بودم، این بار هم همین روحیه را در برخورد با اینیستا، تراشتگن و مسی دارم. ما در حال کار بر روی این پرونده‌ها هستیم و من مطمئن هستم که همه آنها در بارسا می‌مانند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: راکیتیچ: حضور خود در بارسا را مدیون انریکه هستم!
دمش گرم. بازیکن حرفه ای به این میگن!


چهارشنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۵ (۱۶:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۹ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!