به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار به رونالدینیو رسید؛ 94 گل به یادماندنی با بارسا!آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۵ (۱۶:۲۲) (۸۲۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


نیمار با گلزنی در پیروزی 4-0 مقابل ایبار، به رکورد 94 گل زده با پیراهن بارسا رسید؛ این همان رکوردی است که رونالدینیو، هموطن برزیلی‌اش، در تمام دوران حضور خود در نیوکمپ بدان دست یافت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این مهاجم برزیلی اکنون رکورد 94 گل زده در 164 بازی با پیراهن بارسلونا را در اختیار دارد، نکته جالب توجه اینجاست که رونالدینیو، ستاره سابق کاتالان‌ها نیز در 207 بازی خود برای این باشگاه، همین رکورد را به ثبت رساند.

رونالدینیو یکی از بازیکنانی است که در دوران حضورش در جمع آبی و اناری‌ها، همواره مورد علاقه هواداران شمره می‌شد - و البته این علاقه همچنان ادامه دارد! او با مهارت‌های جادویی و توانایی‌های منحصر به فرد خود بارسا دوستان به وجد می‌آورد. این فوق ستاره برزیلی عامل اصلی قهرمانی سال 2006 کاتالان‌ها در لیگ قهرمانان اروپا بود.


حال نیمار اینجاست؛ کسی که سعی دارد همچون هموطن خود به بارسا کمک و در عین حال تاریخ‌سازی کند. او سعی دارد با بهره‌گیری از توانایی‌های خود، لحظات به یاد ماندنی‌ای خلق کند و از خود به جای بگذارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۷ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!