به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ ایبار vs بارسلوناپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۵ (۱۶:۵۹) (۶۰۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کاتالان‌ها امشب برای دومین بار طی چهار روز اخیر به ایالت باسک سفر خواهند کرد. آنها ساعت 23:15 (به وقت ایران) در ورزشگاه ایپوروا، برابر شاگردان خوزه لوئیز مندیلیبار صف آرایی می‌کنند. هر آنچه در مورد این دیدار لازم است بدانید در این خبر خواهید یافت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

درست 4 روز پس از سفر پیروزی بخش به سرزمین باسک در دیدار با رئال سوسیداد در چارچوب رقابت‌های جام حذفی، حال بارسا باری دیگر به این بخش از کشور اسپانیا سفر خواهد کرد تا این بار، در لیگ و با ایبار مقابله کنند. مصاف ایپوروا در هفته 19 رقابت‌های لالیگا برگزار خواهد شد و شاگردان انریکه در این بازی به دنبال پیروزی هستند تا بتوانند نیم فصل را با کسب 3 امتیاز به پایان ببرند. علاوه بر این‌ها، در صورت پیروزی در این دیدار، بارسا می‌تواند جایگاه خود در جدول لیگ اسپانیا را بهبود ببخشد.

اخبار دو تیم

آبی و اناری‌ها این بار بدون خاویر ماسکرانو سفر خود را در پیش خواهند گرفت، چرا که این مرد آرژانتینی در پیروزی 5-0 مقابل لاس پالماس، در هفته گذشته رقابت‌های لالیگا، برای پنجمین بار متوالی کارت زرد دریافت کرد. رافینیا نیز همچنان به دلیل مصدومیت خارج از ترکیب قرار خواهد گرفت و آندرس اینیستا نیز، به دلیل صدمه‌ای که در دیدار پنج شنبه شب، مقابل رئال سوسیداد به او تحمیل شد، قادر به شرکت در این بازی نخواهد بود.

لوئیز انریکه لیست 18 نفره تیم برای سفر به باسک را اینطور ترتیب داد: تراشتگن، سیلسن، پیکه، راکیتیچ، سرجیو، دنیس، آردا، سوارز، مسی، نیمار جونیور، پاکو الکاسر، جوردی آلبا، دینیه، سرجی روبرتو، آندره گومز، الیکس ویدال، اومتیتی و متیو.


خوزه لوئیز مندیلیبار، همتای انریکه در این نبرد، چند تن از بازیکنان خود اعم از: ریسگو، رامیس، آربیلا، جوانکا و کیکه گارسیا را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

نقطه نظرات مربیان

لوئیز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود معترف شد: «ما از ابتدا فصل روند خوبی داشتیم و نتایج مطلوبی کسب کردیم اما نتوانستیم آن را کنترل کنیم».

خوزه لوئیز مندیلیبار، سرمربی فعلی ایبار و سابق تیم‌های اوساسونا، لوانته و وایادولید، از سختی مصاف یکشنبه شب به خوبی آگاهی دارد: «بارسا به بهترین روش بازی می‌کند. این تیم بزرگی است که فوق‌العاده‌ترین بازیکنان را در اختیار دارد. اگر در مقابل آنها خطایی از شما سر بزند، آنها شما را خواهند کشت».

فرم دو تیم

تیم لوئیز انریکه سه بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشته است. به نظر می‌رسد این تیم بعد از شروع نه چندان دلچسب سال 2017، حال مجدداً فرم مطلوب خود را بدست آورده و به ثبات رسیده است. آبی و اناری پوشان با کسب پیروزی 1-0 در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در خانه حریف، حال کار آسان تری در بازی برگشت که پنج شنبه همین هفته در نیوکمپ برگزار خواهد شد، دارد.

در مقابل اگر چه ایبار همچنان در کوپا دل ری حاضر است اما در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی، 3-0 در ویسنته کالدرون از اتلتیکو مادرید شکست خورده است. این دومین شکست شاگردان مندیلیبار در چهار بازی اخیرشان بوده و هر دوی این شکست‌ها مقابل مردان سیمئونه رقم خورده است - باخت 2-0 در ایپوروا در لالیگا.

تاریخچه

بارسا تاکنون تنها دو بار در ایپوروا با ایبار رو در رو شده است؛ این دو مصاف به دو فصل گذشته باز می‌گردد. لئو مسی - مثل همیشه - جزو ستارگان درخشان این دو بازی بوده است. او هر دو گل پیروزی 2-0 در فصل 2014/15 و نیز دو گل از 4 گل پیروزی فصل گذشته تیم لوئیز انریکه مقابل ایبار - در این ورزشگاه - را به ثمر رسانده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
rezaesmaili
پاسخ به: پیش بازی؛ ایبار vs بارسلونا
به امید پیروزی تیم باسلونا


یکشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۵ (۲۲:۲۲)
 
rezaesmaili
پاسخ به: پیش بازی؛ ایبار vs بارسلونا
به امید پیروزی تیم باسلونا


یکشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۵ (۲۲:۲۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ ایبار vs بارسلونا
به امید پیروزی!


یکشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۵ (۱۷:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۹ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!