به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: برای مقابله با رئال مادرید و سویا، به پیروزی برابر ایبار نیاز داریممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۵ (۲۲:۰۴) (۸۷۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسا یکشنبه به ایپوروا خواهد رفت تا در هفته 19‌ام رقابت‌های لالیگا، به تقابل با ایبار، تیمی که اکنون جایگاه نهم جدول لالیگا را اشغال کرده است، برود. تیم لوئیز انریکه با کسب پیروزی در این بازی، این شانس را دارد که از سد سویا و رئال مادرید، که با هر کدام به ترتیب یک و دو امتیاز اختلاف دارد، عبور و به صدر جدول لالیگا صعود کند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرمربی می‌داند که حفظ فرم خوب تیم به حفظ عنوان قهرمانی لالیگا کمک شایانی می‌کند: «ما از ابتدا فصل روند خوبی داشتیم و نتایج مطلوبی کسب کردیم اما نتوانستیم آن را کنترل کنیم».

انریکه در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود در سیوتات اسپورتیوا اظهار کرد: «بیایید امیدوار باشیم که می‌توانیم نتیج خوبی را رقم بزنیم زیرا به آن احتیاج داریم - و مهم‌تر از همه، برای مقابله با رئال مادرید و سویا در کسب جایگاه نخست جدول».

در رابطه عدم حضور اینیستا در این بازی به علت مصدومیت، لوچو گفت: «نه در این تیم، و نه در کل جهان فوتبال، هیچ کس مانند آندرس وجود ندارد». مرد آستوریایی همچنین تاکید کرد که مصدومیت این هافبک چندان نگران کننده نیست و او به زودی به میادین باز خواهد گشت. سرمربی بارسا درباره جانشین او نیز با خونسردی و دلگرمی سخن گفت: «من برای بازیکنان حاضر در آن پست، گزینه‌های خوبی دارم و همه آنها می‌توانند دستاوردهای زیادی را در حملات و دفاع تیم رقم بزنند».


«ایبار به سبک بازی خود، آنچه که آنها را در جایی از جدول که اکنون هستند، نگه داشته است، وفادار خواهد ماند و به آن ادامه خواهد داد. تیم‌های باسکی همواره کار را برای شما دشوار می‌سازند و در مقابل چنین تیم‌هایی، ما باید در بهترین فرم خود باشیم، در جایگیری و حفظ توپ نیز موفق عمل کنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: برای مقابله با رئال مادرید و سویا، به پیروزی برابر ایبار نیاز داریم
به امید خدا پیروزیم.


یکشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۵ (۹:۱۴)
 
messi-.10
پاسخ به: لوئیز انریکه: برای مقابله با رئال مادرید و سویا، به پیروزی برابر ایبار نیاز داریم
یک برد پر گل میخوایم


یکشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۵ (۲:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۰ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!