به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هر آنچه باید از حریف مرحله یک چهارم نهایی بارسا در جام حذفی بدانید!جام حذفی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۵ (۱۸:۱۸) (۶۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


پنج شنبه شب ساعت 23:45 (به وقت ایران) بارسلونا و رئال سوسیداد در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، در ورزشگاه نیوکمپ به تقابل با یکدیگر خواهند رفت. با مطالعه این خبر اطلاعات بیشتری در مورد این حریف کاتالان‌ها دریافت خواهید کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

از کجا آمده اند؟

رئال سوسیداد تیمی است متعلق به شهرستان ساحلی زیبای سن سباستین در کشور باسک؛ جایی که حدوداً 20 کیلومتر از مرز فرانسه فاصله دارد.

ورزشگاه

آنوئتا که در حال حاضر ظرفیت پذیرش 32،300 تماشاگر را دارد، در سال 1993، جایگزین زمین قدیمی آتوچا شد. برنامه‌ای که به تازگی برای گسترش این ورزشگاه در نظر گرفته شده، اضافه کردن حدود 10000 صندلی دیگر است، که به این منظور باید از مسیر دو و میدانی آن صرفه نظر شود.

سرمربی

اوزه بیو ساکریستن، برای آبی و اناری‌ها چهره‌ای کاملاً آشناست؛ او در بین سال‌های 1988 تا 1995 از اعضای تیم رویارویی یوهان کرایف بود و در سال 2011 نیز جایگزین لوئیز انریکه به عنوان سرمربی بارسا ب شد. تا سال 2015 در این تیم ماند و نهایتاً جانشین دیوید مویس در رئال سوسیداد شد.

قهرمانی در کوپا دل ری

رئال سوسیداد اولین قهرمانی خود در این رقابت‌ها را در سال 1909 تجربه کرد و بعد از 100 سال ناکامی در کسب جام، در سال 1987 با شکست دادن اتلتیکو مادرید در ضربات پنالتی، مجدداً به قهرمانی در جام حذفی دست یافت.

عملکرد تیم در جام حذفی این فصل

رئال در اولین مرحله این رقابت‌ها، وایادولید را در مجموع 4-2 شکست داد و سپس در مرحله یک هشتم نهایی، مجدداً با همین نتیجه ویارئال را مغلوب کرد.

ارتباط با بارسا

مدتی بود که سن سباستین به طور منظم، استعداد‌های بارسا را تامین می‌کرد. ماری باکرو، بگیریستین، تیکی و لوپز ریکارت از جمله کسانی هستند که در سال 1988 از سوسیداد به بارسلونا منتقل شده بودند. اما بعد از انتقال نه چندان موفقیت آمیز بازیکن بوسنیایی، مهو کاردو برای فصل 1995/96 ریشه‌های این ارتباط تقریباً خشک شد.

آیا می‌دانستید؟

هری لاو، از قدیمی‌ترین بازیکنانی است که در لالیگا بازی کرده است. او در بین سال‌های 1930 تا 1935 سرمربی رئال سوسیداد بود. یکی از شاهکار‌های به یادماندنی هری، به زمانی باز می‌گردد که 48 سال داشت؛ تیم او به والنسیا سفر کرد و یکی از 11 بازیکن اصلی‌اش به علت بیماری قادر به بازی کردن نبود اما او خود، به جای بازیکن غایبش وارد میدان شد!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: هر آنچه باید از حریف مرحله یک چهارم نهایی بارسا در جام حذفی بدانید!
به امید فتح آنوئتا!


پنج‌شنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۵ (۱۸:۱۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۸ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!