به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: قلب مسی با بارسا است!مصاحبه
فرستنده امین سبحانی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۵ (۱۴:۰۱) (۵۶۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


ژاوی هرناندز - کاپیتان سابق بارسا - در گفتگو با شبکه تلویزیونی FOX SPORTS از اطمینان خود در خصوص تمدید قرارداد لئو مسی با باشگاه بارسلونا خبر داد. او همچنین بیان کرد که رابطه میان مسی و باشگاه بسیار خاص است و این اولین باری نیست که پیشنهاداتی این چنین بزرگ به ستاره آرژانتینی می‌شود. در ادامه گزیده صحبت‌های ژاوی را می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«همیشه وقتی صحبت از مسی به میان می‌آید، رسانه‌ها سر و صدای زیادی به پا می‌کنند. او بهترین بازیکن جهان است و همه دوست دارند از او بنویسند؛ اما همیشه اخبار منتشر شده درست نیستند. من هیچ شکی در تمدید قرارداد مسی با بارسلونا ندارم».

بازیکن حال حاضر تیم السد قطر همچنین افزود: «طی سالیان اخیر او می‌توانست با قبول پیشنهادات باشگاه‌هایی که حامیان مالی قوی تری دارند، پول بسیار زیادی به جیب بزند؛ اما قلب لئو با بارسا است. رابطه بین مسی و باشگاه منحصر به فرد است و من فکر می‌کنم سال‌های بعد نیز به همین شکل پیش برود».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: ژاوی: قلب مسی با بارسا است!
مهندس بی بدیل دنیای فوتبال و لشکر یک نفره، هر دو از تاریخ سازان بارسا و فوتبال هستند و ما خوش شانس هستیم که در دوره ای زندگی میکنیم که این دو بازیکن بزرگ با جادوهای خودشون ما رو شگفت زده میکنن.


سه‌شنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۵ (۱۷:۴۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۸۷ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۸۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!