به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گلباران لاس پالماس در نیوکمپ [ بارسا 5 - لاس پالماس 0 ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۵ (۲۰:۴۸) (۱,۲۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


اگرچه لاس پالماس در نیوکمپ با همان نتیجه‌ای مواجه شد که رئال مادرید چند فصل قبل تجربه کرده بود، اما اگر فکر می‌کنید این تیم ضعیف است، نگاهی به جدول لالیگا بیاندازید! این همان لاس پالماس دست و پا شکسته زمان مسعود شجاعی نیست، بلکه تیمی است که خودش را با شایستگی تا رتبه هشتم جدول بالا کشیده و رئال مادرید به زحمت توانست این تیم را در برنابئو شکست دهد! با این حال بارسا با ترکیب نصفه و نیمه‌اش در برابر این تیم سخت کوش، بیش از دوجین موقعیت مسلم گلزنی داشت و تنها توانست 5 تای آنها را از دست ندهد!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اگرچه بارسا یک برد ارزشمند و روحیه بخش بدست آورد، اما انبوه موقعیتهایی که به سادگی از دست می‌روند - مثل تمام بازیهای دیگر این فصل - همچنان نگران کننده است و در بازیهای حساس می‌تواند مشکل زا باشد. بارسا در تمام بازیهایی که این فصل پیروزی را کسب نکرده، شایسته پیروزی بوده و خود بازی را از دست خودش خارج کرده است! تصویر کنید روی یک کرنر یا ضد حمله لاس پالماس در انتهای نیمه اول به گل می‌رسید و چنین بازی آسانی می‌توانست برای بارسا دشوار شود، اتفاقی که در این فصل چندین بار پیش آمده!

سوارز دو گل زد و مطابق انتظار، یک تک به تک را از دست داد تا عملکردش در برابر مسی که یک گل زد و یک تک به تک را هم از دست داد، چندان بد به نظر نرسد. الکس ویدال اولین گلش را برای بارسا به ثمر رساند و در سوی دیگر، گومز موقعیت سوزی‌هایش را پس از آن تیرک فاجعه بار در ورزشگاه اتحاد ادامه داد. آردا گل دیگر بارسا را زد و رافینیا با بازی خوب و پاس گلهایش از مهره‌های کلیدی بازی امروز بود.

بارسا اکنون در انتظار شکسته شدن طلسم شانس زیدان و رئال مادرید نشسته است، طلسمی که هر زمان شکسته شود، بی‌تردید با دورانی از افت و شکست برای مادریدی‌ها همراه خواهد بود که دورانی از خوش شانسی محض و گلهای لحظات پایانی و پیروزی‌های ناعادلانه با بازی ضعیف و بی‌کیفیت را تجربه می‌کنند و در باد این پیروزی‌ها، فعلا این روزها خوشند!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
abouzarlionel
پاسخ به: گلباران لاس پالماس در نیوکمپ [ بارسا 5 - لاس پالماس 0 ]
نقل قول
بارسا اکنون در انتظار شکسته شدن طلسم شانس زیدان و رئال مادرید نشسته است، طلسمی که هر زمان شکسته شود، بی تردید با دورانی از افت و شکست برای مادریدی ها همراه خواهد بود که دورانی از خوش شانسی محض و گلهای لحظات پایانی و پیروزی های ناعادلانه با بازی ضعیف و بی کیفیت را تجربه می کنند و در باد این پیروزی ها، فعلا این روزها خوشند!

باهات کاملا موافقم , در واقع از روزی که در بازی رفت با رم بدون بازی کردن پیروز شدن میشد به این رسید , یه روز ثات میشه که زیدان اون مربی نبود که همه فکر می کردند.


یکشنبه، ۲۶ دی ۱۳۹۵ (۵:۱۰)
 
ravi_2011
پاسخ به: گلباران لاس پالماس در نیوکمپ [ بارسا 5 - لاس پالماس 0 ]
تبریک به تمام هوادارای عزیز بارسایی
هرچند در نیمه اول خراب کردن موقعیت ها خیلی روی اعصاب بود، ولی بعد از بدشانسی ها و بی عدالتی های متوالی، این پیروزی پر گل خیلی چسبید.
شیرینی این پیروزی با ناکامی رئال در بازی فردا شب بیشتر هم میشه!


شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۵ (۲۲:۰۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: گلباران لاس پالماس در نیوکمپ [ بارسا 5 - لاس پالماس 0 ]
نقل قول
ham-barc نوشته:

امیدوارم این برد شروع روند بردها تا اخر فصل باشه .

ان شاء الله.


شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۵ (۲۱:۴۰)
 
ham-barc
پاسخ به: گلباران لاس پالماس در نیوکمپ [ بارسا 5 - لاس پالماس 0 ]
امیدوارم این برد شروع روند بردها تا اخر فصل باشه .


شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۵ (۲۱:۳۵)
 
borselan
پاسخ به: گلباران لاس پالماس در نیوکمپ [ بارسا 5 - لاس پالماس 0 ]
ببینید دوستان بازیکنایی که موقعیت خراب میکنن یا تازه واردن یا قدیمی.یعنی یا اعتماد به نفس لازم رو ندارن مثل آلکاسر و گومز و یا اعتماد به نفس زیاد دارن و دنبال زدن گلهای قشنگن که مانع از گل زنی میشه مثل سوارز و مسی
آردا و ویدالی که یک سال ونیم پیش گرفتیم تازه با تیم مچ شدن پس انتظار زیادیه که فکر کنیم آلکاسر و گومز میتونن به این راحتیا تو تیم جا بیفتن.در مجموع خوب بودیم.نیمار و اینیستا و پیکه استراحت کردن.آردا و ویدال هم گل زدن.آلکاسر هم پاس گل خوبی داد.این یعنی همه چی خوبه فعلا


شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۵ (۲۱:۲۱)
 
hemad
پاسخ به: گلباران لاس پالماس در نیوکمپ [ بارسا 5 - لاس پالماس 0 ]
سوارز باز به نسبت راضی ترم ازش نسبت به بازیهای قبل!گلهاش قشنگ بود.
رافینیا و آردا هم خوب بودن.
البته شاید نکته مثبت امشب بازی ویدال بود!خیلی خوب ار کرد،تو فاز دفاعی هم مثل هجومی خوب کار کنه بازی های آینده خیلی خوب میشه،چون با نمایش امشب بازهم احتمال زیاد بهش فرصت یرسه و امیدوارم تو فاز دفاعی بیشتر به چالش کشیده بشه تا ببینیم عملکردش چطوره.


شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۵ (۲۰:۵۸)
 
parsafcb
پاسخ به: گلباران لاس پالماس در نیوکمپ [ بارسا 5 - لاس پالماس 0 ]
خیلی موقعیت خراب کردن ، خخخخ الکس ویدال چقد خوب بازی کرد امروز ، ببینیم سویا بالاخره این تیم مسخره ی رئال رو که هر بازی داره الله بختکی میبره یا مساوی میکنه تموم میکنه کارشو یا اینکه مطابق خیلی از تیمای دیگه که جلو بارسا شاخ میشن سویا بازم به طرز عجیب و مرموزی قراره فلج بشه جلو رئال ... تو جام حذفی که به ترکیب صدم رئال 3-0 باختن ...


شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۵ (۲۰:۵۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: گلباران لاس پالماس در نیوکمپ [ بارسا 5 - لاس پالماس 0 ]
چقدر موقعیت داشتیم و چقدر راحت خراب کردیم!

الان کارشناسان و تئوریسین ها ازشون خبری نیست، مطابق انتظار زمان برد! اگر نتیجه نمی گرفتیم الان داشتن می گفتن چطور انریکه کمر تیم رو با بیرون گذاشتن بازیکنای اصلی شکسته، اما الان کسی از اینا نیست بیاد بگه ترکیب نصفه نیمه بارسا چقدر موقعیت خلق کرده!

به هر حال امیدوارم فکری به حال این همه موقعیت سوزی بشه. انگار لوچو باید تمرین اختصاصی ضربه آخر زدن بذاره!


شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۵ (۲۰:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۴ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!