به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

وضعیت خوب بارسا در بازی‌های خانگی اولین ماه سالآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۵ (۱۴:۳۳) (۵۹۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


از زمانی که لوئیز انریکه به عنوان سرمربی بارسلونا منسوب شد، این تیم در تمام بازی‌های خانگی ماه ژانویه خود، به پیروزی رسیده است. از طرفی کاتالان‌ها بعد از تساوی مقابل ویارئال در سال 2009، نوار 13 برد متوالی در چنین بازی‌هایی را به ثبت رسانده است. با ما همراه باشید تا از آماری جالب در این زمینه مطلع شوید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به طور کلی، بارسا بعد از شکست خانگی مقابل والنسیا در ژانویه سال 2003، هیچ شکستنی را نپذیرفته و طی 28 بازی (که در اولین ماه سال و در نیوکمپ برگزار شده)، 26 برد و 2 تساوی کسب کرده است. باخت مذکور، با نتیجه 4-2 و در آخرین بازی بارسا تحت هدایت ون گال حاصل شد.

طی این مدت، آبی و اناری پوشان مقابل 23 تیم قرار گرفته‌اند و در این بین، تیم‌های اتلتیک بیلبائو و راسینگ سانتاندر - هر کدام 3 بار - بیش از سایرین مقابل آنها قرار گرفته‌اند.

دو تساوی که مانع از ثبت رکورد 28 برد پیاپی از سال 2003 تاکنون شده است، به فصل 2003/04 مقابل اتلتیک بیلبائو و 2008/09 مقابل ویارئال باز می‌گردد.

اما عملکرد تیم در بازی‌های خانگی ماه ژانویه در دوران مربیگری انریکه، با پیروزی 3-1 مقابل اتلتیکو مادرید در فصل اول شروع شد و با برد‌های 4-0 مقابل گرانادا، 6-0 مقابل اتلتیک بیلبائو و یک بار دیگر مقابل مردان سیمئونه (با نتیجه 2-1) در فصل گذشته ادامه یافت. در ژانویه امسال لاس پالماس اولین حریف لالیگایی انریکه در نیوکمپ است و انتظار می‌رود که او بتواند این روند رضایت بخش را ادامه دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: وضعیت خوب بارسا در بازی های خانگی اولین ماه سال
به امید خدا این رکورد بهتر هم خواهد شد.


شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۵ (۱۷:۵۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۹ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!