به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا 3-1 اتلتیک بیلبائو: به روایت ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۵ (۲۰:۱۴) (۷۱۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


با ورق زدن تاریخچه باشگاه، در می‌یابیم که رونالد کومان، اسطوره هلندی آبی و اناری‌ها در دوران حضورش در این تیم، 26 گل از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده است، حال این رکورد مجدداً تکرار شده و پر واضح است که چه کسی موفق به انجام آن شده است!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

کاتالان‌ها، شب گذشته با عبور از سد بیلبائو، به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا راه یافتند و حال در انتظار کسب سومین قهرمانی متوالی خود در این رقابت‌ها هستند. در این خبر به بررسی آمار و ارقام مهمی که در این بازی به ثبت رسیدند، خواهیم پرداخت.

سال جدید اگر چه برای آبی و اناری‌ها با پیروزی آغاز نشد، اما لئو مسی در هر سه بازی نخست 2017 از طریق ضربات آزاد دروازه حریفان بارسا گشوده است و با این کار، به رکوردی برابر با رکورد رونالد کومان رسید؛ کسی که سال‌های متمادی پادشاه تمام ضربه آزاد زنان تاریخ باشگاه بوده است. این چهارمین باری بود که لئو مسی دروازه اتلتیک بیلبائو را به این شیوه باز می‌کرد.

باز هم آتش MSN زبانه کشید؛ از زمانی که سوارز به بارسا پیوست و مثلث معروف خط حمله این تیم تشکیل شد، آنها مجموعا 302 گل برای باشگاه خود به ثمر رسانده‌اند. شب گذشته سوارز این مثلث را 300 گله کرد و نیمار و مسی دو گل دیگر به آن افزودند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز سوارز با گلزنی مقابل اتلتیک، صدمین گل خود با پیراهن بارسا را به ثمر رساند. او این کار تنها در 120 بازی انجام داد. جالب است بدانید افسانه‌هایی مانند کلایورت (202)، مسی (188) و یا استویچکوف (186) در مدت زمان بیشتری به این رکورد دست یافتند.

طلسم نیمار شکسته شد؛ این مرد برزیلی سرانجام پس از 1023 دقیقه ناکامی در گلزنی، بیلبائو را قربانی طلسم خود کرد. او طی این اگر چه گل نزد، اما علاوه بر ایجاد موقعیت‌های گلزنی، پاس گل‌های بسیاری برای هم‌تیمی‌های خود ارسال کرد.


این هفتمین فصل متوالی‌ای است که بارسلونا به مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری راه می‌یابد.

نکته مهم تری که می‌توان به آن اشاره این است که اتلتیک بیلبائو در جام حذفی تنها در گذشتن از سد بارسلونا ناتوان است. دو تیم از سال 1960 تاکنون 9 بار در این رقابت‌ها با یکدیگر رو به رو شده‌اند و در تمام این مدت، بارسا به دور بعد صعود کرده است.

15 بازی متوالی است که بارسا در دیدار‌های خانگی کوپا دل ری شکست نخورده است. بعد از مرحله نیمه نهایی فصل 2012/13 این رقابت‌ها، آبی و اناری پوشان همواره پیروز مصاف‌های نیوکمپ بوده‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسلونا 3-1 اتلتیک بیلبائو: به روایت ارقام
به امید ادامه درخشش تیم و بازیکنا


پنج‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۵ (۲۲:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۸ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!