به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs اتلتیک بیلبائوپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۵ (۲۱:۲۷) (۴۴۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا بعد از شکست در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی، حال قصد دارد در بازی برگشت، با استفاده از شانس میزبانی، به پیروزی برسد. شاگردان انریکه برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی، باید به بردی فراتر از 2-1 دست یابند. هر آنچه در مورد این دیدار باید بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

بهبودی و بازگشت یاسپر سیلسن به تمرینات از خبرهای خوشی است که می‌توان به آبی و اناری‌ها داد. حال خوشبختانه این تیم، هیچ بازیکن مصدومی ندارد.

در مقابل اما تیم میهمان، علاوه بر اسکار دی مارکوس، آلوارز، آگر آتزا، دروازبان خود، کپا آریسابالاگا را، که در بازی با آلاوز، دچار مشکل عضلانی جدی شد، در اختیار ندارد.

ارنستو والورده، سرمربی بیلبائو علاوه بر این‌ها باید نگران ایناکی ویلیامز نیز، که تمرینات روز سه شنبه را به علت تب فراوان از دست داد، باشد. همچنین رائول گارسیا و آندر ایتوراسپه به علت دریافت کارت قرمز در بازی رفت، قادر به بازی نخواهند بود.

نقطه نظرات مربیان

لوئیز انریکه دیروز (سه شنبه) در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود، در مورد اهمیت حضور هواداران در این بازی سخن گفت: «به نظر من حمایت هواداران در این بازی بسیار حیاتی است. اخیرا فشار زیادی به ما تحمیل شده است اما من همچنان امیدوارم. اگر ما تنها یک گل بزنیم، در مجموع از اتلتیک پیش می‌افتیم و این برای آنها خطرناک است. این چیزی است که تمام بازی‌های این تورنمت را هیجان انگیز خواهد کرد».


والورده نیز در مصاحبه خود اعلام کرد، با توجه به نتایجی که حریفش در دو بازی ابتدایی سال جدید کسب کرده و حال به دنبال کسب پیروزی است، انتظار بارسایی آماده و یک بازی سریع از این تیم دارد. او گفت: «در انتظار بازی بسیار بزرگ با شروع بسیار قدرتمند بارسلونا هستم، چرا که آنها می‌خواهند نتایج دو بازی اخیر خود را جبران کنند. این طرز فکر را قبول ندارم که نیمار و سوارز از فرم بی‌نظیر خود خارج شده‌اند».

فرم دو تیم

بارسلونا با شکست 8-1 هرکولس به یک هشتم نهایی راه یافت اما آنچه که مانع پیروزی آنها در اولین بازی سال 2017 شد، گلزنی آریتس آدوریتس و ویلیامز بود. بعد از آن نیز تساوی 1-1 مقابل ویارئال در امتیاز از بازی‌های سال جدید میلادی را از کاتالان‌ها ربود.

اتلتیک بیلبائو از فرم خوبی که در آن قرار دارد لذت می‌برد، آنها طی 8 بازی اخیر خود، تنها متحمل یک شکست شده‌اند و آخرین بازی‌شان در لالیگا، به تساوی 0-0 مقابل آلاوز ختم شد.

تاریخچه

مصاف هفته گذشته دو تیم، 32 امین دیدار آنها طی 10 سال اخیر بوده است و بارسلونا در این بازی‌ها، تنها 3 شکست را تجربه کردند. آنها همچنین طی این مدت، در 3 فینال جام حذفی حریف یکدیگر بودند که آبی و اناری‌ها در تمام آنها به پیروزی رسیدند. همچنین در هر دو بازی رفت و برگشت فصل گذشته در همین رقابت‌ها، بارسا پیروز میدان بود. سه دیدار لالیگایی اخیر دو تیم نیز به سود میزبان بازی امشب رقم خورده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
The.Hundredth.One
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs اتلتیک بیلبائو
نقل قول
چرا که آنها می خواهند نتایج دو بازی اخیر خود را جبران کنند.

دقیقا. الان بارسا مثل یک شیر زخمیه
به امید پیروزی


چهارشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۵ (۲۲:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs اتلتیک بیلبائو
امیدوارم امشب تو انقدر موقعیت از دست ندیم و بدشانسی و ناداوری دست از سرمون برداره!

به امید یه برد خوب و روحیه بخش.


چهارشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۵ (۲۱:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۳ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!