به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازی رقیبان؛ پیروزی رئال و پاریس سن ژرمن! آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۵ (۱۰:۲۵) (۶۰۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


رئال مادرید سه امتیاز دیگر به حساب لالیگایی خود ریخت و سویا نیز به فرم خوب خود ادامه داد تا بارسا یک گام دیگر تا صدر جدول لالیگا، فاصله بگیرد. در این خبر به بررسی عملکرد حریفان پیش روی ارتش خستگی ناپذیر انریکه می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پاریس سن ژرمن، رقیب بارسا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شنبه شب به پیروزی بزرگ 7-0 مقابل باستیا دست یافت و به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی فرانسه راه یافت. آنها در نیمه اول با پیروزی 2-0 به رختکن رفتند و در نیمه دوم، اختلاف را به 7 گل رساندند؛ هفت گلی که توسط بازیکنان مختلف این تیم به ثمر رسید.

مادرید، همچنان جانشین بارسا!

در لالیگا اما کاتالان‌ها با تساوی در زمین ویارئال، 5 امتیاز از رئال مادرید صدرنشین عقب افتادند؛ تیمی که گرانادا را در حالی 5-0 شکست داد و به 40 امتیاز رسید که همچنان یک بازی به تعویق افتاده دارد. شاگردان زیدان، در نیمه اول با به ثمر رساندن 4 گل از سوی ایسکو (2)، کریستیانو رونالدو و بنزما به پیروزی 4-0 رسیدند و در نیمه دوم، این کاسمیرو بود که نتیجه را به 5-0 تغییر داد.

این، 39امین پیروزی متوالی رئال مادرید زیدان در تمام رقابت‌ها بود؛ برابر با رکوردی که بارسای انریکه در فصل گذشته آن را به ثبت رسانده بود.

سویا نیز بعد از کسب پیروزی مهم 4-0 در رئال سوسیداد، حال دومین جایگاه جدول لالیگا را به خود اختصاص داده است. بن یدر با هت تریک خود در این بازی، مرد اول میدان بود و ساباریا نیز یکی دیگر از گلزنان این بازی بود.

اتلتیکو مادرید نیز بعد از کسب پیروزی 2-0 در برابر ایبار، حال بالاتر از حریف دیشب بارسلونا (ویارئال)، در رده چهارم جدول مستقر می‌باشد.

حریفان هفته پیش رو

اتلتیک بیلبائو که چهارشنبه شب، در دور برگشت جام حذفی میهمان بارسلونا خواهد بود، در دربی خانگی ظهر یکشنبه، مقابل آلاوز با نتیجه 0-0 به تساوی رسید. از طرفی لاس پالماس، حریف بعدی لالیگایی بارسا، با یک گل از سوی نبیل الزهر در دقیقه 55، مقابل اسپورتینگ به پیروزی رسید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بازی رقیبان؛ پیروزی رئال و پاریس سن ژرمن!
هر دوشونو می بافیم.


دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۵ (۱۵:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۶ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!