به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: نتیجه عادلانه این بازی، تساوی بودمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۷ دی ۱۳۹۵ (۸:۳۵) (۶۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسلونا بعد از اتمام دیدار جام حذفی دیشب، در کنفرانس مطبوعاتی خود شاگردانش را به دلیل کم کردن اختلاف و تغییر نتیجه بازی از 2-0 به 2-1 تحسین کرد اما خاطر نشان کرد که انتظار یک چالش دشوار در بازی برگشت در نیوکمپ را می‌کشد. در این خبر می‌توانید مصاحبه کامل او را بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز انریکه بعد از بازی‌ای که در آن لئو مسی نتیجه اختلاف را به یک گل رساند، اذعان داشت: «کاتالان‌ها می‌توانستند واکنش بهتری نسبت به گل‌ها نشان دهند و نتیجه را به تساوی بکشانند». در ادامه سایر نقل قول‌های مصاحبه این مرد آستوریایی را خواهید خواند.

«این گل به تیم ما جان تازه بخشید، هر چند ما شایستگی آن را داشتیم که با استفاده از موقعیت‌هایی که ایجاد کرده بودیم، به تساوی برسیم. اما بی‌دقتی‌های های بیش از حدمان باعث شد که این اتفاق رخ ندهد».

«بازی برگشت آسان نخواهد بود. ما باید مطمئن شویم که در خانه نتیجه را واگذار نخواهیم کرد و به پیروزی می‌رسیم».

«این بدترین سناریوی ممکن بود. اما ما توانستیم بعد از شکست، کنترل بازی را بدست بگیریم. نیمه دوم مثالی بود از آنچه ما نیاز داریم که به عنوان یک تیم انجام دهیم».

«اتلتیک همچنان به روش خود بازی می‌کرد. این یک فوتبال با پرسینگ شدید بود و آنها همیشه می‌دانند که چگونه مشکل ساز باشند».

«در اوایل بازی ما خوب تلاش می‌کردیم و آنها بیش از دو موقعیت نصف و نیمه روی دروازه ما ایجاد کردند. دو گردش سریع و پرسینگ بالا، باعث شد که آنها بتوانند توپ را به حرکت در آورده و دو گل به ثمر برسانند».

«در نیمه اول، ما توانستیم در منطقه آنها فضای خود را ایجاد کنیم، اما واقعا هیچ موقعیت صد درصدی ایجاد نکردیم. اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و ما سزاوار گل‌های بیشتری بودیم»

«اتلتیک شما را مجبور می‌کند که روش خود در بیرون آوردن توپ از دفاع را تغییر دهید. شما نیاز دارید که در بازی‌هایی مانند این، برای مقابله با حریف راه حل‌هایی پیدا کنید. پرسینگ بالای بازی‌های بیلبائو شما را مجبور می‌کند که تعداد پس‌های خود را کاهش دهید و با قدرت بازی کنید».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۲ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!