به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: بازیکنان بارسا آماده رقابت هستند!مصاحبه
فرستنده امین سبحانی در تاريخ چهارشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۵ (۲۳:۰۶) (۵۴۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


در حالی که دور رفت مرحله یک هشتم پایانی رقابتهای جام حذفی اکنون روبروی بارسا است، سرمربی تیم معتقد است که بازیکنانش آمادگی لازم برای شرکت در این دیدار را دارند. در این خبر، مصاحبه لوئیز انریکه در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل بیلبائو را می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

حدود ساعت 16 به وقت ایران، لوئیز انریکه که آرام به نظر می‌رسید، مقابل میکروفون قرار گرفت تا در اولین کنفرانس خبری سال 2017، به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد. او امروز در خصوص مسائل مختلفی همچون آمادگی بازیکنان و نیز سال جدید میلادی سخن گفت. در ادامه گزیده صحبت‌های سرمربی بارسا را می‌خوانید.

«تمامی بازیکنان فرصت چند روزه برای استراحت در اختیار داشتند و من از دیدن فرم خوب آنها پس از بازگشت از وقفه کریسمس، خوشحال هستم».

«با مشاهده وضعیت بازیکنان پس از بازگشت از تعطیلات، مطمئن هستم در جام حذفی با قدرت کار خواهیم کرد، همان طور که سال 2016 را به پایان بردیم».

«با تیمی بازی داریم که شناخت خوبی از آنها داریم. قطعا رقابت سختی در پیش داریم، مخصوصا این که در ابتدا باید در زمین آنها بازی کنیم و آن جا خواهیم فهمید که اتلتیک بیلبائو تا چه اندازه خطرناک است. آنها فشار زیادی بر ما وارد خواهند کرد و به نظرم بازی جذابی برای تماشا خواهد بود».

«فکر نمی‌کنم بیلبائو سیستم دفاعی خود را تغییر دهد. آنها بسیار هوشیار هستند و سعی می‌کنند با اعمال پرسینگ، بازی شما را تحت الشعاع قرار دهند. آنها از واگذاری فضا در پشت دفاع خود ترسی ندارند».


«آنها بارها در لیگ ما را دچار مشکل کرده‌اند و من پیش بینی می‌کنم حریف خود را برای دستاوردهای بزرگی آماده کرده باشد».

«ما فرصت لذت بردن از تعطیلات را داشتیم و من از دیدن فرم خوب بازیکنانم پس از بازگشت از تعطیلات بسیار شگفت زده شدم. آنها از قبل هم بهتر شده‌اند».

«من از حس مسئولیت پذیری بازیکنان بارسا در تمرینات و نیز سطوح عملکردی آنان رضایت دارم و همه آنها را آماده رقابت می‌بینم».

«باید عملکرد خود را ارتقا دهیم و بهتر شویم تا بتوانیم در انتهای فصل هواداران خود را شادمان کنیم. تنها کسانی موفق به فتح عناوین می‌شوند که شایستگی آن را دارند».


«من برای بازی دادن به بازیکنان خود، به هیچ تورنومنتی توجه نمی‌کنم. ما یک تیم هستیم و با هم به سوی کسب عناوین حرکت می‌کنیم. بازیکنان را طبق صلاح دید خودم برای یک بازی به میدان می‌فرستم و آن را وابسته به رقابتهای مختلف نمی‌دانم».

«بازی مقابل اتلتیک بیلبائو همواره سخت بوده است و اکنون نیز تفاوتی وجود ندارد، چرا که اولین بازی فصل ما می‌باشد. فشار بر روی تیم ما هم در داخل زمین و هم در خارج از آن بالا است و من از بازیکنان خود انتظار دارم همان طور که سطح خود را در آغاز سال 2017 به من نشان داده‌اند، بهترین نمایش را به اجرا درآورند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: انریکه: بازیکنان بارسا آماده رقابت هستند!
رفتیم برای پیروزی


پنج‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۵ (۲:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۲ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!