به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

معضل جدید انریکه؛ تراشتگن یا ماسیپ؟!آنالیز فنی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ چهارشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۵ (۲۱:۲۲) (۷۲۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


لوئیز انریکه، در دیدار پنجشنبه شب مقابل اتلتیک بیلبائو در جام حذفی، با دو معضل اخلاقی و ورزشی در خصوص انتخاب دروازبان این بازی مواجه است. اگر از جنبه ورزشی به این قضیه نگاه کنیم قطعا یک انتخاب وجود خواهد داشت: مارک آندره تراشتگن! اما اگر بخواهیم اخلاق را هم مد نظر داشته باشیم، اوضاع پیچیده خواهد شد. انریکه به خوبی می‌داند که اگر به جوردی ماسیپ بازی ندهد، پایان دوران حرفه‌ای این بازیکن در نیوکمپ را رقم زده است. در این خبر به چالش سرمربی در آستانه دیدار با بیلبائو اشاره می‌کنیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

یسپر سیلسن، تعطیلات سال جدید میلادی را با مصدومیتی ناگهانی به پایان رساند. او در حالی که هنوز تمرینات تیم را به صورت جدی آغاز نکرده بود، آسیب دید تا بحث پیرامون آمادگی او بالا بگیرد. از سویی، مرد هلندی گزینه اول بازی در رقابتهای جام حذفی محسوب می‌شود و همتای آلمانی او در لالیگا و لیگ قهرمانان نقش آفرینی می‌کند. سیلسن بود که در بازی برابر هرکولس به میدان رفت و قرار بود مقابل اتلتیک بیلبائو نیز بازی کند، اما مصدومیت غیر منتظره او همه چیز را تغییر داده است.

در حالت عادی، لوئیز انریکه باید از ماسیپ استفاده کند؛ مردی که نسبت به دو همتای خود در تیم مُسن‌ترین محسوب می‌شود و این هفته 28 سالگی خود را جشن می‌گیرد، اما تاکنون موفق به حضور در ترکیب تیم اصلی نشده است، گرچه همواره مورد تایید سرمربی بوده است. وقتی انریکه سیلسن را برای جایگزینی کلودیو براوو در تیم انتخاب کرد، زنگ خطر برای ماسیپ به صدا درآمد. او حالا در آستانه پایان دوران حرفه‌ای خود در بارسا قرار دارد.


برقراری تعادل در رختکن

لوئیز انریکه، مشکل سومی را هم پیش روی خود می‌بیند و آن برقراری تعادل در رختکن تیم است. گرچه ماسیپ تاکنون در کنار دیگر هم‌تیمی‌های خود بازی نکرده است، اما عدم بازی در مصاف پنجشنبه مقابل بیلبائو، موجبات نارضایتی این بازیکن را فراهم خواهد آورد. با این حال سلسله مراتب بازی نیز امری است که همواره باید به آن توجه کرد.

ار جنبه ورزشی، جای هیچ شکی نیست که تراشتگن سطحی به مراتب بالاتر از ماسیپ دارد، اما شرایط پیچیده ماسیپ نیز باید مورد توجه قرار گیرد. با این حال باید تا روز پنجشنبه منتظر ماند و دید که سرمربی کاتالانها چه تصمیمی خواهد گرفت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
9VECTOR9
پاسخ به: معضل جدید انریکه؛ تر اشتگن یا ماسیپ؟!
بدبختی اینجاست که دو تاشون اصلا قابل اعتماد نیستن!


پنج‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۵ (۱۳:۲۴)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: معضل جدید انریکه؛ تر اشتگن یا ماسیپ؟!
به نظر من انریکه باید بیشتر به ماسیپ توجه کنه و کمی بهش اعتماد داشته باشه


چهارشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۵ (۲۱:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۸ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!