به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دیدار‌های اخیر بارسا و اتلتیک بیلبائو در جام حذفیجام حذفی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۵ (۱۳:۰۶) (۶۲۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


پنج شنبه شب، ساعت 23:45 (به وقت ایران) دو ایالات متفاوت اسپانیا به نبرد با یکدیگر خواهند رفت؛ کاتالالونیا و باسک! دو تیم مذکور طی سال‌های اخیر بارها با یکدیگر رو در رو شده‌اند که مهم‌ترین آنها، 3 فینال در جام حذفی اسپانیا محسوب می‌شود.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا و بیلبائو طی 8 فصل اخیر 7 بار در کوپا دل ری به مصاف هم رفتند و پنج شنبه شب نیز نسخه دیگری از این دوئل‌های جذاب (در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی) رقم خواهد خورد.

فینال (جام حذفی) سال 2009 که به پیروزی 4-1 کاتالان‌ها انجامید و اولین جام قهرمانی پپ گواردیولا با بارسا را به ارمغان آورد، اولین این بازی‌ها بود.

دو فصل بعد مجدداً قرعه این دو تیم به هم افتاد و بعد از تساوی 0-0 در نیوکمپ، گلزنی اریک آبیدال در بازی برگشت، بارسلونا را به دور بعدی رقابت‌ها سوق داد.

دیدار بعدی آنها دوباره در فینال این مسابقات شکل گرفت و دو گل از پدرو رودریگز و یک گل از لئو مسی، آبی و اناری‌ها را به قهرمانی رساند.

بعد از آن، نیوکمپ در سال 2015 شاهد یکی دیگر از فینال‌های بین این دو تیم بود و یکی از معروف‌ترین گل‌های این تورنمنت که روی حرکت انفرادی فوق‌العاده مسی صورت پذیرفت، حرکتی که بارسا را به جام رساند.


سال گذشته هم کاتالان‌ها و باسکی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری به تقابل یکدیگر رفتند که پیروزی‌های 3-1 و 2-1 برای شاگردان لوئیز انریکه از ثمرات آن بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: دیدار های اخیر بارسا و اتلتیک بیلبائو در جام حذفی
بازی با بیلبائو همیشه سخته. هر چقدرم برده باشیمش بازم سخته. امیدوارم با تمام قوا و دقت بازی کنیم تا کار برای بازی برگشت آسون باشه.


سه‌شنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۵ (۱۷:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۰ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!