به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آینده انریکه در بارسا؛ آیا او با بارسا ادامه خواهد داد؟نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۰ دی ۱۳۹۵ (۱۷:۳۰) (۱,۰۸۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


رابرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسلونا در حال برنامه ریزی برای فصل آینده باشگاه است. توافق با ژائو کانسلو برای تقویت دفاع راست تیم به خوبی گویای این مطلب است. البته این کار با رضایت، دانش و دخالت لوئیز انریکه صورت پذیرفته است. حال باشگاه به دنبال این است که مطمئن شود که لوئیز انریکه را برای فصل آینده در اختیار خواهد داشت یا نه، تا بتواند برنامه ریزی‌های مقتضی را انجام دهد. در این مقاله، نگاهی می‌اندازیم به ابعاد این موضوع حیاتی در آینده باشگاه.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

باشگاه قصد دارد مطمئن شود که مرد آستوریایی با بارسا می‌ماند یا خیر؛ در هر صورت این لوئیز انریکه است که به رابرت (فرناندز) می‌گوید کدام پست نیاز به تقویت دارد. سپس رابرت و گروهش به دنبال گزینه‌های مختلف می‌گردند و آن‌ها را بررسی می‌کنند. این روندی است که طی دو سال اخیر دنبال شده و ادامه خواهد یافت.

با این حال، اکنون این تناقض (برنامه ریزی برای فصل آینده بدون اطلاع داشتن از اینکه لوچو تیم را همراهی خواهد کرد یا خیر) وجود دارد زیرا انریکه عجله‌ای برای تصمیم‌گیری در مورد آینده خود ندارد، و همچنین به این دلیل که بارسلونا به وضعیت سرمربی خود احترام می‌گذارد. تا به امروز فرناندز می‌گفت عجله‌ای نیست، زمان به اندازه کافی وجود دارد. اما حقیقت این است که زمان به سرعت در گذر است و باشگاهی مانند بارسلونا که همواره با سرمربیان خود متحد و همراه بوده است، نمی‌تواند تا پایان فصل صبر کند تا مطمئن شود که چه کسی فصل آینده مسئول هدایت تیمش خواهد بود.


از این منظر، مسئولیت رابرت این است که یک طرح جایگزین در دست داشته باشد. اولا از این منظر که این وظیفه اوست! ثانیا به دلیل اینکه بارسا در نهایت مهمتر از هر مربی یا بازیکنی است، صرف نظر از اینکه او چقدر بزرگ باشند. به همین دلیل، لوئیز انریکه ناراحت نخواهد شد اگر باشگاه مربیان دیگری را برای حالتی که او نخواهد ادامه دهد، مد نظر داشته باشد. همان طور که لوچو حق دارد تصمیم بگیرد که در تیم خواهد ماند یا نه، بارسا نیز حق دارد تا پلن‌های جایگزینی برای آینده خود داشته باشد.

پیش از این بارتومئو به طور عمومی اعلام کرده بود: «از ماه آوریل تا می‌ شروع به صحبت کردن با لوئیز انریکه [در مورد تمدید قرارداد] خواهیم کرد». با این حال مصاحبه اخیر شخص لوئیز انریکه با بارسا TV تا حدی نگرانی هواداران را برانگیخت: «آینده من؟ نمی‌دانم. من هیچ شکی ندارم که با بهترین تیم، بهترین باشگاه، بهترین بازیکنان، در خانه‌ام، با خانواده‌ام خواهم ماند و با رسیدن به همه چیز، از کارم لذت می‌برم. اما این حرفه سختی‌های خود را دارد و من نیز باید با جنبه‌های منفی آن مقابله کنم، من باید آن‌ها را در مورد فصل آینده ارزیابی کنم. البته من فقط درباره آینده نزدیک باشگاه تصمیم می‌گیرم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

یک جنبه، چیزی است که به طور عمومی گفته می‌شود (که باشگاه مربی را تحت فشار قرار نخواهد داد) و جنبه دیگر چیزی است که درون باشگاه جریان دارد. و مشخص است که بارسا نمی‌تواند تا ماه می‌برای تصمیم لوئیز انریکه صبر کند، چرا که دیر خواهد بود. اگر بارسا بخواهد قرارداد بازیکنانش (نیمار، مسی، راکیتیچ و ...) را تمدید کند، باید ابتدا بداند که چه کسی مسئولیت هدایت آنها را بر عهده خواهد داشت.

بدیهی است که بارسلونا حداکثر تا پایان سه ماه اول سال2017 منتظر خواهد ماند و بعد از آن دو طرف باید پای میز مذاکره بنشینند. لذا سه ماه پیش رو بسیار حائز اهمیت است. مدت زمان مهمی که ما طی آن بازه اطمینان خواهیم یافت که تیم به کدام بخش از اهداف خود می‌رسد. این چیزی است که می‌تواند تاثیر زیادی روی تصمیم نهایی سرمربی داشته باشد.


احساسات و شرایط در فوتبال اغلب از موفقیت تاثیر می‌گیرند. خط بین رضایت و ناامیدی در پایان فصل از این منظر، اغلب به طور واضحی مشخص است. در هر حال، چه لوئیز انریکه این را دوست داشته باشد و چه نه، فشار تصمیم‌گیری در خصوص ادامه یا عدم ادامه همکاری با باشگاه، او را در طی ماههای پیش رو همراهی خواهد کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
9VECTOR9
پاسخ به: آینده انریکه در بارسا؛ آیا او با بارسا ادامه خواهد داد؟
نقل قول
خدا رو شکر نه تو باشگاه نه بین هوادارای واقعی، کسی چنین طرز فکر کودکانه و فوتبال نفهمی نداره!


پس لابد اون که تا الان و تا پایان امسال قراردادش رو که امسال تموم میشه هنوز تمدید نکرده ننه قمر بوده!


پنج‌شنبه، ۹ دی ۱۳۹۵ (۲۲:۲۴)
 
toraj
پاسخ به: آینده انریکه در بارسا؛ آیا او با بارسا ادامه خواهد داد؟
انریکه حتما تمدید میکنه شکی درش نیست. با احترام به همه مرابیان بارسا، پپ گوآردیولا نه تنها فوتبال بارسارو ارتقا بخشید بلکه فوتبال جهانو متحول کرد. به نظر بنده بهترین مربی حال حاضر دنیای فوتباله حتی بزرگتر از فرگوسن.


پنج‌شنبه، ۹ دی ۱۳۹۵ (۲۱:۰۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آینده انریکه در بارسا؛ آیا او با بارسا ادامه خواهد داد؟
نقل قول
9VECTOR9 نوشته:

هم خود باشگاه و هم خود انریکه و البته هوادارا خیلی خوب میدونن که اگه امسال تیم جام لیگ قهرمانان رو کسب نکنه ، انریکه امسال آخرین سالش خواهد بود.

خدا رو شکر نه تو باشگاه نه بین هوادارای واقعی، کسی چنین طرز فکر کودکانه و فوتبال نفهمی نداره!


پنج‌شنبه، ۹ دی ۱۳۹۵ (۲۱:۰۴)
 
9VECTOR9
پاسخ به: آینده انریکه در بارسا؛ آیا او با بارسا ادامه خواهد داد؟
هم خود باشگاه و هم خود انریکه و البته هوادارا خیلی خوب میدونن که اگه امسال تیم جام لیگ قهرمانان رو کسب نکنه ، انریکه امسال آخرین سالش خواهد بود.


پنج‌شنبه، ۹ دی ۱۳۹۵ (۲۰:۲۲)
 
messi-.10
پاسخ به: آینده انریکه در بارسا؛ آیا او با بارسا ادامه خواهد داد؟
به نظرم اگه انریکه تو لیگ یا لیگ قهرمانان خوب ظاهر بشه خودش میمونه اگه نه که تمدید نمی کنه


پنج‌شنبه، ۹ دی ۱۳۹۵ (۱۸:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آینده انریکه در بارسا؛ آیا او با بارسا ادامه خواهد داد؟
لوئیز انریکه قطعا در کنار ریکارد، از منظر تاثیرگذاری بر تیم و ایجاد تحول تاکتیکی و نفرات، بزرگترین مربی هزاره سوم و حتی تاریخ کل باشگاهه و موفق شد با نبوغ تاکتیکیش، عصر رو به افول تیکی تاکا رو متحول کنه و سبک بازی به بن بست خورده زمان گواردیولا رو به ورژن جدیدی ارتقا بده که نتیجه ش ارائه بهترین بازیها و کسب 8 جام در 2 سال بوده.

امسال هم دست به جراحی در تیم زد و بر خلاف پپ که چیزی برای آینده بارسا نذاشت، با اضافه کردن چندین بازیکن جوون پایه های آینده رو طراحی کرد. بی شک هیچ کس بهتر از لوچو نمی تونه این تیم رو برای آینده بسازه و باشگاه هم اینو به خوبی می دونه و برای همین با نهایت احتیاط سعی می کنه لوچو رو حفظ کنه. و تمام هوادارهای واقعی در همه دنیا هم منتظر شنیدن خبر تمدید انریکه ن که اگر نگیم از خبر تمدید مسی مهمتره، کم اهمیت تر هم نیست.

امیدوارم لوچو هم مثل تعصب دوران مربیگریش، قراردادشو تمدید کنه و بازم بمونه و دوران باشکوه بارسا رو ادامه بده، و گرنه مشخص نیست دوباره چه دوران ناگواری ممکنه اتفاق بیافته!


پنج‌شنبه، ۹ دی ۱۳۹۵ (۱۸:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۷ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!