به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی بارسلونا vs هرکولسپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱ دی ۱۳۹۵ (۱۷:۴۰) (۶۲۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از کسب تنها یک امتیاز از بازی رفت مقابل هرکولس، حال کاتالان‌ها به دنبال کسب جواز حضور در دور بعدی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا هستند. علی رغم خوشایند و امیدوار کننده بودن گلزنی کارلوس آلنا در ورزشگاه آلیکانته، سرنوشت ساز بودن نتیجه بازی امشب (ساعت 00:30 بامداد پنجشنبه)، بر جذابیت‌های آخرین بازی سال 2016 می‌افزاید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

بعد از پیروزی در بازی مقابل اسپانیول، لوئیز انریکه به مسی، نیمار، سوارز و پیکه، اجازه داد که تعطیلات کریسمس خود را زود‌تر از موعد مقرر آغاز کنند تا فرصت بیشتری برای استراحت کردن داشته باشند.

در مقابل، تمام بازیکنان تیم هرکولس بر اساس تصمیمی که توسط سرمربی آنها، کارلوس تونتت گرفته شد، به بارسلون سفر خواهند کرد؛ البته تنها نام 16 بازیکن می‌تواند در لیست این بازی ثبت شود.

نقطه نظرات مربیان

لوئیز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی خود تاکید داشت: «ما نیاز داریم مقابل تیم‌های بسیار تدافعی در بسیاری از زمینه‌ها پیشرفت کنیم؛ برای مثال گردش توپ بیشتری داشته باشیم و هنگامی که توپ را از دست دادیم به سرعت فشار وارد کنیم».

در سویی دیکر، کارلوس تونتت اذعان کرد: «ما می‌دانیم که با حریف قدرتمندی رو به رو هستیم و کار دشواری برای گلزنی خواهیم داشت، اما نه غیر ممکن!»

فرم

عملکرد بارسا بعد از تساوی 1-1 در آلیکانته در تاریخ 30 نوامبر پیشرفت کرده است؛ بعد از آن بازی، آبی و اناری‌ها 4 بازی (رسمی) برگزار کردند که سه پیروزی و یک تساوی ماحصل آنها بوده است. تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید و پیروزی 4-0 مقابل مونشن گلادباخ در نیوکمپ، و همچنین پیروزی‌های 3-0 و 4-1 خارج از خانه مقابل اوساسونا و اسپانیول.

تاریخچه

آخرین دیدار بین این دو تیم در کوپا دل ری به فصل 1995/1996 باز می‌گردد، زمانی که بارسا پس از پیروزی 4-1 در نیوکمپ یک تساوی 0-0 در خانه حریف کسب کرد. در سال 1956، هرکولس به تساوی 1-1 در بارسلونا دست یافت اما یک پیروزی 2-1 نیز برای آبی و اناری پوشان کافی بود تا نتیجه لازم را اختیار کنند.

آخرین دیدار بین دو تیم در نیوکمپ نیز به پیروزی عجیب 2-0 هرکولس در لالیگا، در سال 2010 باز می‌گردد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۹ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!