به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: باید موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۵ (۲۲:۲۳) (۵۸۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی معتقد است که تعطیلات کریسمس برای تیمش بسیار خوب خواهد بود و همچنین نسبت به بازی جام حذفی فرداشب مقابل هرکولس خوش بین است. در این خبر مصاحبه کامل او با رسانه‌ها را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا آخرین بازی سال 2016 خود را چهارشنبه شب، در چارچوب رقابت‌های جام حذفی مقابل هرکولس برگزار خواهد کرد. لوئیز انریکه، در مورد این بازی در مصاحبه با خبرنگاران خوشبینانه صحبت کرد و البته تاکید کرد که شاگردانش باید نتیجه بازی رفت را جبران کنند. مصافی که با تساوی 1-1 در ورزشگاه خوزه ریکو پرز به اتمام رسید.

لوئیز انریکه با این اشاره به این که چطور هرکولس عقب خواهد ایستاد و فضاها را خواهد بست، گفت: «هرکولس در این بازی همانطور که در دور رفت بازی کرد، ظاهر خواهد شد». مرد آستوریایی همچنین تاکید کرد: «ما نیاز داریم مقابل تیم‌های بسیار تدافعی در بسیاری از زمینه‌ها پیشرفت کنیم؛ برای مثال گردش توپ بیشتری داشته باشیم و هنگامی که توپ را از دست دادیم به سرعت فشار وارد کنیم».

انریکه تعطیلات کریسمس را اینطور تحلیل کرد: «داشتن روزهایی برای استراحت همواره خوب است، به ویژه در این شرایط که بازیکنان در بازی‌های زیادی حضور داشتنه‌اند».


مربی برای ارزیابی پیشرفت تیم خود در این مقطع زمانی از فصل، صریحا اذعان کرد: «من به دنبال این نیستم که ببینم وضعیت تیم در کریسمس چگونه است، من آن را در انتهای فصل ارزیابی می‌کنم. در مجموع شرایط را مثبت برآورد می‌کنم». او افزود: «اینکه بازیکنانی داریم که همگی در عملیات تیم فعال هستند، بسیار مهم است. 95 درصد از بازیکنان در بازی‌های زیادی نقش آفرینی کرده‌اند، بیلیید امیدوار باشیم که همه آنها در بهبود عملکرد تیم موثر باشند».

این سرمربی آستوریایی بارسا در انتها عملکرد سه تن از بازیکنان خود را بررسی کرد.

راکیتیچ: «من از شیوه بازی، تعهد و رویکرد او بسیار راضیم. راکیتیچ برای بارسا بازیکن مهمی بوده و خواهد بود».

نیمار: «او در این فصل گلهای زیادی را خلق کرده و به این کار ادامه خواهد داد. او یک بازیکن حیاتی برای ماست و من بسیار از عملکرد او راضی هستم».

سیلسن: «او با شیوه بازی با پا از قبل آشنایی داشت و مشکلی با تطبیق با سبک بارسا پیدا نکرد. من از این خرید بسیار راضیم».

در پایان، لوئیز انریکه نظرش را در مورد پنجره نقل و انتقالات زمستانی با رسانه‌ها در میان گذاشت: «من از ایده تقویت تیم استقبال می‌کنم، اگرچه اگر به نفراتی که در اختیار داریم نگاهی بیاندازیم می‌بینیم که این کار سختی است. اما همیشه شانسی برای اضافه کردن بازیکن جدید وجود دارد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sidarta
پاسخ به: لوئیز انریکه: باید موقعیت های زیادی ایجاد کنیم
فقط امیدوارم ترکیب خوبی رو بزاره واسه بازی


سه‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۵ (۲۳:۳۵)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: لوئیز انریکه: باید موقعیت های زیادی ایجاد کنیم
انریکه مربی باهوشیه و این رو هر بار تو مصاحبه هاش نشون داده
به امید یک پیروزی پر گل با درخشش بازیکنان ذخیره


سه‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۵ (۲۳:۰۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: باید موقعیت های زیادی ایجاد کنیم
امیدوارم تو بازی فردا نفرات ذخیره مون بدرخشن. خیلی خوب میشه اگر تو تعطیلات بتونیم یه دفاع ذخیره خوب بگیریم خیلی خوب میشه، و گرنه تیم از نظر مهره وضعیت خوبی داره.


سه‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۵ (۲۲:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۲ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!