به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گومز: نمی‌توانم بین مسی و رونالدو یکی را انتخاب کنم!مصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ سه‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۵ (۸:۲۶) (۶۶۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


اگر قصد مقایسه مسی و کریستیانو رونالدو را دارید، سراغ آندره گومز نروید. هافبک بارسلونا در مصاحبه‌ای که اخیرا داشته، گفته است که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را به این دلیل که برای هردو ستاره احترام زیادی قائل است، مقایسه نمی‌کند. در این خبر، بخش‌هایی از صحبت‌های او را خواهیم خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی و رونالدو هر یک به عنوان بزرگترین بازیکن تمام دوران از سمت خوشان شناخته می‌شوند و بحث در مورد این که کدام یک بازیکن بهتری است، پس از بردن چهارمین توپ طلا توسط مرد پرتغالی، دوباره سر زبان‌ها افتاد. ستاره رئال مادرید اکنون تنها یک عنوان تا رکورد مسی در بردن این جایزه که توسط مجله فرانس فوتبال داده می‌شود، فاصله دارد.

گومز اما چون هم‌تیمی کاپیتان تیم ملی پرتغال محسوب می‌شود و همچنین درکنار مسی در نیوکمپ هم بازی می‌کند، از بر زبان آوردن نامی که بیشتر ترجیح می‌دهد، خودداری می‌کند. گومز در مصاحبه‌ای با رادیو کاتالونیا گفت: «من علاقه‌ای به مقایسه آنها به علت احترام به هردو ندارم و هرگز به این سوال پاسخ نخواهم داد. من پرتغالی هستم و به کریستیانو علاقه دارم. همان قدر که به مسی، کسی که هم‌تیمی من در بارسلوناست، علاقمند هستم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: گومز: نمی توانم بین مسی و رونالدو یکی را انتخاب کنم!
هر آدم منطقی و عاقلی میدونه که مقایسه بین این دو جوکی خنده داره. از لحاظ فوتبالی رونالدو باید با علی دایی، لواندوفسکی، رونی، توماس مولر، کلوزه و ... مقایسه بشه و مسی هم فقط با مارادونا. ولی از لحاظ تبلیغات و شامپو و مدل برداشتن زیر ابرو حرف زیادی برای گفتن داره و یه سر و گردن از همه بازیکنان فوتبالی بالاتره.


چهارشنبه، ۱ دی ۱۳۹۵ (۱۳:۳۵)
 
Sidarta
پاسخ به: گومز: نمی توانم بین مسی و رونالدو یکی را انتخاب کنم!
چوخ دانیشیسان !!!


سه‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۵ (۲۳:۳۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: گومز: نمی توانم بین مسی و رونالدو یکی را انتخاب کنم!
طفلی می ترسه واقعیتو بگه دیگه دعوت نشه تیم ملی!


سه‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۵ (۱۹:۲۳)
 
poyafatehi
پاسخ به: گومز: نمی توانم بین مسی و رونالدو یکی را انتخاب کنم!
معلومه اون پرتغالی است و در حال حاضر هم کنار هم بازی می کنند، از گفتن حقیقت می ترسه... جالبش اینجاست امروز تو خبرا اومده که جریمه ی رئال از خرید بازیکن نصف شده، بارسا به هر دری زد مفسدین و رشوه بگیران پرس نگذاشتن که بارسا تو دو پنجره هیچ خریدی انجام بده... تبعیض بین رئال و بارسا در فیفا فقط در مورد نحوه قرع کشی و انتخاب بهترین بازیکن جهان نیست، در تمام زمینه ها گندش بالا اومده،.. فرانکو این کار رو علناً انجام می داد و می گفت من دشمن کاتالان ها هستم الان فیفا قایمکی و غیر مستقیم تر این کار رو انجام می دهد.... افتخار رئال این است که یک مشت دزد و رشوه بگیر اداره اش می کنند.


سه‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۵ (۱۸:۰۴)
 
messi-.10
پاسخ به: گومز: نمی توانم بین مسی و رونالدو یکی را انتخاب کنم!
بهش گیر ندین دردسر میشه براش


سه‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۵ (۱۱:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۲ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!