به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیولپیش بازی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۵ (۲۰:۲۶) (۶۰۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


اسپانیول در حالی امشب ساعت 23:15 پا به نیوکمپ می‌گذارد که رکورد 9 بازی بدون شکست متوالی را با خود یدک می‌کشد. با این وجود، آنها طی سالیان گذشته، شکست‌های سنگینی در خانه بارسا متحمل شده‌اند و هواداران آبی و اناری امیدوارند این بار هم یک پیروزی شیرین برابر رقیب دیرینه به دست آید. هر آنچه از این دیدار می‌خواهید بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

یکشنبه شب ساعت 23:15، ورزشگاه نیوکمپ میزبان تقابل کاتالانها با رقیب دیرینه خود می‌باشد. نتایج به دست آمده طی سالیان گذشته، سنگینی کفه ترازو به نفع میزبان را نشان می‌دهد. بارسایی‌ها قصد دارند با پیروزی برابر این تیم، فشار را بر رئال مادرید در بالای جدول افزایش دهند و به استقبال کریسمس بروند، اما حریف نیز این روزها در فرمی ایده آل به سر می‌برد و به سادگی گل دریافت نمی‌کند.

اخبار دو تیم

هفته‌های گذشته برای بارسا با مصدومیت‌های متعدد بازیکنان همراه بوده است؛ اما اکنون تنها جرمی متیو به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ساق پا قادر به همراهی تیم نیست و سایر نفرات اصلی، آمادگی کامل برای نقش آفرینی در ترکیب آبی و اناری‌ها را دارند.

اوضاع اما در اردوی رقیب بدتر می‌باشد. جایی که ویکتور سانچز در آخرین لحظات دچار مصدومیت شد و تقابل با تیم سابق خود را از دست داد. همچنین لئو باپتیستوا و هرنان پرز دیگر غایبان اسپانیول در این بازی حساس می‌باشند.

نقطه نظرات مربیان

لوئیز انریکه در کنفرانس خبری پیش از این دیدار، از اهمیت بازی دربی و تفاوت آن با سایر رقابتها سخن به میان آورد. او در این خصوص گفت: «بازی دربی برای تمام هواداران بسیار مهم و متمایز است».

او افزود: «هر دو تیم در فرم خوبی به سر می‌برند. اسپانیول، تیمی سرسخت است و گلزنی به آنها کار دشواری است. باید حواسمان به ضد حملات آنها باشد. مصافی سخت در انتظار ماست و من امیدوارم بتوانیم آن را به خوبی پشت سر بگذاریم».


در آن سو اما همتای انریکه، کیکه سانچز فلورس بیان کرد: «تمام بازی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند، اما مصاف با بارسا برای هواداران ما یک دیدار خاص از نظر روحی محسوب می‌شود. ما نه بیش از حد اعتماد به نفس داریم و نه از نام حریف می‌ترسیم. تنها قصد داریم با احترام و آگاهی از سطح این بازی، به استقبال از آن برویم».

نکات مهم

بارسا هفته گذشته با پیروزی 3-0 مقابل اوساسونا، نوار تساوی‌های پیاپی خود در لیگ را پاره کرد، اما کماکان با 6 امتیاز اختلاف در تعقیب رئال مادرید صدرنشین می‌باشد. پیروزی در این دیدار می‌تواند اختلاف امتیازات را در نبود نماینده مادرید به عدد 3 کاهش دهد.

اسپانیول اما پنج هفته منتظر ماند تا نخستین پیروزی خود در رقابتهای این فصل لالیگا را جشن بگیرد؛ با این حال، آنها از آن زمان تاکنون، فرمی بی‌نظیر را برای خود رقم زده‌اند و در 9 بازی لیگ شکست نخورده‌اند. دیه گو لوپز، سنگربان اسپانیول نیز که هفته گذشته در دقایق پایانی بازی برابر اسپورتینگ، روی یک ضربه ایستگاهی دروازه خود را باز شده دید، برای اولین بار رکورد 586 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه را به نام خود ثبت کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

تاریخچه

سابقه دیدار این دو تیم به سال 1900 میلادی بازمی گردد. در واقع هیچ رقابتی را در فوتبال اسپانیا با این قدمت نمی‌توان یافت. از طرفی، دیدار دربی که در فوریه سال 2009 برگزار شد، یکی از خاطره انگیز‌ترین بازی‌ها را نزد هواداران اسپانیول به ارمغان آورد؛ زمانی که آنها موفق به پیروزی 2-1 در نیوکمپ شدند. اما آن نتیجه تنها یک اتفاق بود و ما هر بار شاهد برتری قاطع بارسا و تسلط این تیم بر این دیدار طی فصول گذشته بوده‌ایم.


از سویی، بارسلونا آخرین دیدارهای خود برابر همشهری را با حساب 5-0 و 5-1 به پایان برده است و در سالهای 2012 و 2013 نیز دو پیروزی با نتایج 1-0 و 4-0 به دست آورده است. همچنین مجموع 19 گل زده و تنها یک گل خورده در 5 بازی اخیر این دو تیم در نیوکمپ به ثبت رسیده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیول
به امید هت تریک بهترین بازیکن تاریخ و زدن یکی از ضربات آزاد محشرش تو این بازی FORCA BARCA


یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۵ (۲۱:۵۵)
 
NJR11
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیول
به امیدپیروزی پر گل بارسا و گلزنی MSN


یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۵ (۱۸:۲۹)
 
9VECTOR9
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیول
به امید یه برد شیرین مقابل این تیم کثیف!


یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۵ (۱۷:۲۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیول
به امید خدا پیروزیم.


یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۵ (۱۴:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۰ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!