به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: دربی همواره یک رقابت خاص بوده است!مصاحبه
فرستنده امین سبحانی در تاريخ شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۹۵ (۲۲:۲۲) (۵۷۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


سرمربی آبی و اناری‌ها در کنفرانس خبری پیش از دیدار یکشنبه شب مقابل اسپانیول در دربی، از استحکام خط دفاعی این تیم و فرم بسیار خوب آنها در آستانه این مصاف حساس سخن به میان آورد. در ادامه مصاحبه انریکه را از نظر می‌گذرانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اف سی بارسلونا، فردا شب ساعت 23:15 به وقت ایران در حالی در ورزشگاه نیوکمپ میزبان اسپانیول خواهد بود که هفته قبل موفق به کسب یک پیروزی قاطعانه برابر اوساسونا شده است. آنها اکنون تمام تمرکز خود را به دیدار دربی معطوف کرده‌اند؛ تا آن جا که لوئیز انریکه در کنفرانس خبری پیش از این دیدار اذعان داشت: «بازی‌های دربی متفاوت هستند و از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار می‌باشند. دربی، برای همه هواداران بارسلونا بسیار مهم محسوب می‌شود».

«هر دو تیم در فرم خوبی به سر می‌برند. اسپانیول، تیمی سرسخت است و گلزنی به آنها کار دشواری است. باید حواسمان به ضد حملات آنها باشد. مصافی سخت در انتظار ماست و من امیدوارم بتوانیم آن را به خوبی پشت سر بگذاریم».

«هیچ توجهی به نتایج کسب شده طی فصول گذشته نداریم؛ چرا که حریف اکنون مربی و بازیکنان جدیدی را در ترکیب خود می‌بیند. ما چند بازی قبل آنها را بررسی کرده‌ایم».

«آنها در فاز دفاعی بسیار مستحکم هستند و به صورت یکپارچه به دفاع می‌پردازند. آنها به عقب رفته و فضای چندانی در اختیار حریف قرار نمی‌دهند. با این حال می‌توان با استفاده از بازیکنان سریع و چابک، این دفاع را بر هم زد و موقعیت‌های زیادی ایجاد نمود».


«تمدید قرارداد سوارز؟ هر زمان که شخصی حضور خود در تیم را محکم می‌کند، در واقع به باشگاه و بازیکنان قدرت می‌بخشد و این اهمیت دارد».

«من می‌خواهم هر آنچه در توان دارم برای کمک به داوران ارائه دهم. فوتبال در حال توسعه و تحول است و ما می‌توانیم به آنها کمک شایانی کنیم. من قصد دارم به هر شکل ممکن به داوران کمک کنم، چرا که همیشه نباید آنها را سرزنش کرد».

«در تمام شهرها، بازی‌های دربی بسیار مهم تلقی می‌شوند. بازی در دربی به دلیل فشار بالا و واکنش‌های پس از آن و نیز اتفاقاتی که در زمین مسابقه رخ می‌دهند، بسیار هیجان انگیز است؛ چه بسا با پیروزی در آنها این هیجان تکمیل خواهد شد».

«امیدوارم تمرکز خود را بر ارائه فوتبال معطوف کنیم. اطلاع از چگونگی کنترل احساسات، یک امر بسیار مهم می‌باشد. تنها راه برای افزایش فشار بر صدرنشین لیگ، پیروزی در این بازی است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
malechauvinistman
پاسخ به: انریکه: دربی همواره یک رقابت خاص بوده است!
ظاهرا بازی پخش نمیشه
کاش یه معجزه ای رخ میداد و رئال قهرمان نمیشد که با شانسی که دارن محاله


یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۵ (۱۰:۱۸)
 
messi-.10
پاسخ به: انریکه: دربی همواره یک رقابت خاص بوده است!
فقط یک گل زود هنگام میتونه باعث بشه بازی گره نخوره


یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۵ (۲:۲۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: دربی همواره یک رقابت خاص بوده است!
قطعا بازی سختی خواهد بود. امیدوارم برنده باشیم.


شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۹۵ (۲۲:۳۰)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: انریکه: دربی همواره یک رقابت خاص بوده است!
همیشه بازی با اسپانیول سخت بوده
اونم با این بازیکنان خشن
خدا کنه فقط مصدوم ندیم


شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۹۵ (۲۲:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۲ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!