به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: رونالدو شایستگی کسب توپ طلا را ندارد!مصاحبه
فرستنده امین سبحانی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۵ (۱۲:۱۳) (۸۱۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق و اسطوره همیشگی آبی و اناری‌ها به انتخاب کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2016 واکنش نشان داده و او را لایق کسب این جایزه ندانسته است. در این خبر، مصاحبه او را با شبکه سه اسپانیا می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دوشنبه شب، رونالدو با اخذ دو برابری آرا نسبت به مسی، چهارمین توپ طلای خود را به دست آورد و ستاره آرژانتینی در جایگاه دوم ایستاد. رونالدو همچنین چندی پیش اظهار کرده بود که فصل قبل با فتح عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان با رئال مادرید و یورو 2016 به همراه تیم ملی پرتغال و نیز تبدیل شدن به بهترین گلزن رقابتهای باشگاهی در اسپانیا در اکتبر 2015، بهترین نمایش دوران حرفه‌ای خود را ارائه داده است.

با این حال، ژاوی اهدای عنوان توپ طلا به بازیکنی که صرفا به خاطر کسب عناوین قهرمانی تحسین می‌شود، نه به دلیل عملکرد فردی را نادرست دانست. او در این خصوص بیان کرد: «آنها عناوین قهرمانی را ملاک این سنجش قرار داده‌اند؛ در حالی که سالیان قبل هرگز چنین معیاری برای انتخاب بهترین بازیکن جهان در نظر نمی‌گرفتند. علی رغم عناوین متعددی که ممکن است یک بازیکن دیگر به آن دست یابد، لیونل مسی است که بهترین است».

دو ماه پیش بود که ژاوی با بیان این موضوع که "مسی بهترین بازیکن است، از دید کسانی که فوتبال را دوست دارند"، عملا مخالفت خود را با رونالدو اعلام کرد. در آن سو، مرد پرتغالی نیز اظهار نظر ژاوی را بی‌پاسخ نگذاشت: «همه می‌دانند که هرکس می‌خواهد اسمش به روی صفحه اول روزنامه‌ها برود، باید درباره من صحبت کند! ژاوی حتی یک بار هم توپ طلا را نبرده است، اما من سه بار موفق به کسب آن شده‌ام».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sidarta
پاسخ به: ژاوی: رونالدو شایستگی کسب توپ طلا را ندارد!
نقل قول
دو ماه پیش بود که ژاوی با بیان این موضوع که "مسی بهترین بازیکن است، از دید کسانی که فوتبال را دوست دارند"، عملا مخالفت خود را با رونالدو اعلام کرد. در آن سو، مرد پرتغالی نیز اظهار نظر ژاوی را بی پاسخ نگذاشت: «همه می دانند که هرکس می خواهد اسمش به روی صفحه اول روزنامه ها برود، باید درباره من صحبت کند! ژاوی حتی یک بار هم توپ طلا را نبرده است، اما من سه بار موفق به کسب آن شده ام».

آدم رو برق بگیره جو نگیره !!!


جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۹۵ (۱۳:۳۷)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: ژاوی: رونالدو شایستگی کسب توپ طلا را ندارد!
نقل قول
ژاوی حتی یک بار هم توپ طلا را نبرده است، اما من سه بار موفق به کسب آن شده ام

قشنگ معلومه از روی سوزش اینو گفته


جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۹۵ (۱۱:۴۵)
 
toraj
پاسخ به: ژاوی: رونالدو شایستگی کسب توپ طلا را ندارد!
گل زدن به تیمهای مالمو و شاختار و ولفسبورگ و آندورا و لتونی و جبل الطارق و جزایر فارو و محو بودن در برابر تیمهایی مثل پاریسن ژرمن، منچسترسیتی و اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان و در یورو هم محو بودن در برابر تیمهایی مثل ایسلند، اتریش، کروواسی، لهستان و فرانسه (هنر میخوادا در برابر تیمهای درجه 4 اروپا هم محو باشی). و فقط گل زدن به مجارستان و ولز و سوم شدن در ساده ترین گروه یورو!!!! من واقعا موندم معیار اینا برای توپ طلا چیه؟!!!! هر تیمی هم جز رئال و پرتغال به این قرعه ها میخورد قهرمان میشد در ثانی توپ طلا چه ربطی به نتایج تیمی داره؟!!! اگر دو بازیکن از لحاظ آمار فردی برابر باشن بله میشه اونوقت دستاورد تیمی رو برای انتخاب بهترین بازیکن تاثیر داد نه زمانی که مسی با اختلاف فاحش از این رقاص جلوتر بود.


پنج‌شنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۵ (۱۷:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ژاوی: رونالدو شایستگی کسب توپ طلا را ندارد!
همه دنیا می دونن رونالدو به خاطر تبلیغات و پول و مافیا این جوایز رو می بره نه توانایی و درخشش. همه می بینن این بازیکن تو تمام بازیهای مهم محوه و فقط تو بازیهای کوچیک گل می زنه. کسی ارزشی برای این عناوین مسخره قائل نیست.


پنج‌شنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۵ (۱۵:۳۰)
 
poyafatehi
پاسخ به: ژاوی: رونالدو شایستگی کسب توپ طلا را ندارد!
اگر مبنا هم لیگ قهرمانان بود یا اگر اصراشون بر یکی از بازیکنای رئال بود ، راموس خیلی بهتر از رونالدو بوده ، دو تا فینال رو براشون برده، رونالدو تو قهرمانی پرتغال نقشی نداشت تو لیگ قهرمانان هم کل شاهکارش بردن ولسفبورگ بود. اگر توانایی های فوتبالی بود غیر از مسی کسی شایسته ی این عنوان نبود.. تازه مسی آرژنتین رو یک تنه تو جام جهانی و کوپا امریکا تا فینال آورد.. کسایی که رای دادن کور بودن اینا رو ندیدن .... از همه خوشحال تر سایت هواداران ورزش 3 که فکر کنم حقوقشون رو از پرس می گیرن هستند...


پنج‌شنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۵ (۱۴:۰۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۴۸ کاربر آنلاین است. (۳۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۴۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!