به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پنج نکته که باید در مورد PSG و بارسا بدانید!آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۵ (۱۳:۳۳) (۷۱۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


طی سال‌های اخیر، چندین بار شاهد تقابل بین بارسلونا و پاریس سنت ژرمن بوده‌ایم؛ از جمله در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 2014/15 که به قهرمانی آبی و اناری‌ها ختم شد. در این خبر می‌توانید 5 نکته کلیدی از بازی‌های اخیر این دو تیم را بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

1. در دومین ماه سال جدید میلادی، می‌توان هفتمین دیدار بین بارسا و PSG طی 5 فصل اخیر در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را مشاهده کرد. در 2012/13، این دو تیم در یک چهارم نهایی این رقابت‌ها دو بار به مصاف هم رفتند که نتیجه آن به صعود بارسا و حذف فرانسوی‌ها انجامید (تساوی‌های 1-1 در نیوکمپ و 2-2 در پارک دو پرنس، ماحصل این دو بازی بود). بعد از آن، لیگ قهرمانان 2014/15 شاهد ملاقات‌های این دو تیم قدرتمند بود؛ آنها دو بار در مرحله گروهی با یکدیگر بازی کردند که نتیجه آن شکست 3-2 در پاریس و پیروزی 3-1 در نیوکمپ برای بارسا بود. سپس در مرحله یک چهارم نهایی همان فصل نیز دو تیم رو در روی هم قرار گرفتند و این بار نیز کاتالان‌ها (با نتیجه 5-1 در مجموع) پیروز میدان بودند.

2. سرمربی پاریسی‌ها به خوبی بارسا را می‌شناسد؛ آلمریا (2)، والنسیا (10)، اسپارتاک مسکو (2) و سویا (9) از جمله تیم‌هایی بودند که اونای امری، به عنوان سرمربی آنها به نبرد با کاتالان‌ها پرداخته است. طی این 23 بازی، او یک پیروزی، 6 تساوی و 16 شکست کسب کرده است و در کنار 25 گل زده، 58 گل نیز دریافت کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

3. لوکاس دینیه، یکی از خریدهای تابستان امسال بارسلونا بود که از پاریس سنت ژرمن به نیوکمپ منتقل شد. در بین بازیکنان فعلی فرانسوی‌ها، ماکسول و موتا، از برزیلی‌هایی هستند که پیش از این، سال‌های زیادی را در بارسا گذرانده‌اند. هر چند موتا، به دلیل محرومیت بازی رفت را از دست خواهد داد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

4. با کسب 36 امتیاز در 17 بازی، حال پاریس سنت ژرمن، بعد از نیس (40 امتیاز) و موناکو (39 امتیاز) در رده سوم جدول لیگ برتر فرانسه مستقر می‌باشد. ارتش لوئیز انریکه در تقابل با این تیم، باید توجه زیادی به ادینسون کاوانی داشته باشد؛ این مهاجم با زدن 16 گل در لیگ و 6 گل در لیگ قهرمانان اروپا، تا به اینجا فصل خوبی را سپری کرده است. کاوانی که در تیم ملی اروگوئه در کنار لوئیز سوارز توپ می‌زدند، به همراه آنخل دی ماریا و لوکاس مورا خط حمله PSG را تشکیل می‌دهند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

5. مصاف بارسا با PSG در رقابتهای اروپایی به نظر می‌رسد که یک روند ثابت در تمامی حوزه‌های فعالیت حرفه‌ای باشگاه است. فصل قبل، دو تیم در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان بانوان به مصاف هم رفتند که به پیروزی 1-0 (در مجموع) به نفع حریف ختم شد. همچنین در حال حاضر، دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان هندبال، صدر جدول گروه خود را مشترکا در اختیار دارند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
raminpanahi
پاسخ به: پنج نکته که باید درمورد PSG و بارسا بدانید!
یاشاسین بارسلونا ❤❤❤❤❤


سه‌شنبه، ۷ دی ۱۳۹۵ (۰:۵۳)
 
toraj
پاسخ به: پنج نکته که باید درمورد PSG و بارسا بدانید!
انشاالله نابغه تاریخ فوتبال رفت و برگشت هت تریک میکنه.


پنج‌شنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۵ (۲۰:۴۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پنج نکته که باید درمورد PSG و بارسا بدانید!
به امید خدا این تیم عرب پرور رو هم می بافیم باز!


سه‌شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۵ (۱۴:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۷ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!