به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لئو مسی، بهترین مثل همیشه! آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۵ (۲۳:۰۹) (۸۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این بازیکن آرژانتینی، حال با 11 گل زده در لالیگا، بالاتر از لوئیز سوارز و کریستیانو رونالدو (10 گل) تنها صدرنشین جدول برترین گلزنان این لیگ است. در این خبر به یادآوری برخی از گل‌های این فوق ستاره بی‌رقیب خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از ظهر دیروز (شنبه)، لیونل مسی برای چهارمین بار در این فصل و سومین بار در ال سادار دابل کرد. همچنین خطاب به دوستداران آمار باید گفت که در پیروزی مقابل اوساسونا، مسی و سوارز، برای ششمین بار در این فصل، در یک بازی گلزنی کردند؛ بارسا در هر شش بازی مذکور، حریف خود را مغلوب کرده است.

بارسلونا 6-2 رئال بتیس

کاتالان‌ها در اولین بازی فصل 2016/17 رقابت‌های لالیگا، در نیوکمپ، با 6 گل بتیس را مغلوب ساختند. مهاجم اروگوئه‌ای در این دیدار هت تریک کرد و لئو نیز 2 گل از 3 گل باقی مانده را به ثمر رساند.

لگانس 5-1 بارسلونا

مسی و سوارز، سه گل از 5 گل بارسا در اولین بازی خود در بوتارک را به ثمر رساندند. در حقیقت لگانس در برابر مثلث خط حمله آبی و اناری‌ها، حرفی برای گفتن نداشت.

بارسلونا 4-0 دپورتیوو

دپورتیوو لاکرونیا به نیوکمپ آمد و دست خالی بازگشت؛ اما پیروز مردان بارسا که با دو گل از رافینیا و یک گل از سوارز تا دقیقه 43 پیش بودند، درست 3 دقیقه بعد از ورود لئو مسی (در دقیقه 58) شاهد به ثمر رسیدن چهارمین گل خود نیز بودند. مهم‌تر اینکه، ستاره آرژانتینی در شرایطی این گل را وارد دروازه حریف کرد که اولین بازی خود بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش را به نمایش می‌گذاشت.

والنسیا 2-3 بارسلونا

در این دیدار، علی رغم اینکه کاتالان توپ و میدان را در دست داشتند، اما تا پیش از دقیقه 93 که مسی گل دوم خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر نرسانده بود، تنها از کسب یک امتیاز بازی اطمینان داشتند. لئو گل اول بازی را در دقیقه 23 وارد دروازه والنسیا کرد و راه را برای گلزنی سوارز در نیمه دوم، هموار ساخت.

سویا 1-2 بارسلونا

سانچز پیزخوان شاهد یک دیدار چالش برانگیز بود. مسی و سوارز با درخشش خود، در نهایت پیروزی را از آن کاتالان‌ها کردند.

اوساسونا 0-3 بارسلونا

سوارز روز گذشته، برای اولین بار در مستطیل سبز ال سادار به میدان می‌رفت و در عین حال، کلید قفل دروازه اوساسونا نیز بود. حال این مرد اروگوئه‌ای، مقابل 22 تیم از 24 تیم لالیگایی که تاکنون در برابر آنها قرار گرفته، گلزنی کرده است. بعد از او، مسی با زدن دو گل دیگر، پیروزی آبی و اناری‌ها را تضمین کرد و برای چهارمین بار در این فصل دابل.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: لئو مسی، بهترین مثل همیشه!
حیف که رقاص پرادعا و طبل توخالی توپ طلای ششم رو با کمک مافیا از نابغه تاریخ فوتبال دزدید!


چهارشنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۵ (۱۹:۴۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لئو مسی، بهترین مثل همیشه!
بذار توپ طلا رو بازم با پول و مافیا به قهرمان مالمو و ستاره شرکتهای شورت و شامپو صدقه بدن که کلا تو بازیهای مهم حذفه. همه می دونن این مسیه که بهترین بازیکن تاریخه!


یکشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۵ (۲۳:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۱ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!