به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ اوساسونا vs بارساپیش بازی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۵ (۱۳:۵۱) (۴۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


کاتالانها عصر امروز در پامپلونا به مصاف اوساسونا خواهند رفت و در اندیشه کاهش اختلاف امتیازات نسبت به رئال مادرید، هر چند به طور موقت هستند. پیروزی قاطع وسط هفته، انگیزه مضاعفی به بازیکنان القا کرده است و باعث شده است تنها به برتری در این دیدار فکر کنند؛ ماموریت، باز پس‌گیری صدر جدول می‌باشد! هر آنچه در مورد این دیدار باید بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار تیم

سه شنبه شب بود که بارسا در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در نیوکمپ به دیدار با گلادباخ رفت. هر چند این بازی به دلیل موقعیت دو تیم در جدول چندان اهمیتی نداشت، اما آبی و اناری‌ها با ارائه یک بازی روان و منظم، شبی فوق‌العاده را رقم زدند و اولین سه امتیاز خود پس از سه تساوی پیاپی در رقابتهای مختلف را به دست آوردند و لحظه‌ای ناب را برای هواداران، رقم زدند.

با این حال، نکته قابل توجه در ترکیب اعلام شده برای این بازی، غیبت نیمار است. این بازیکن برای دومین بار به صورت پیاپی به دلیل محرومیت قادر به همراهی کاتالانها نیست و مصاف هفته پانزدهم لیگ را از دست داده است. در حالی که در دیدار سه شنبه شب لیگ قهرمانان، تنها عضو مثلث هجومی بارسا، لیونل مسی در زمین حاضر بود و با گلزنی خود زمینه را برای گل‌های بعدی بارسا فراهم آورد، در مصاف روز شنبه اما سوارز نیز در ترکیب قرار خواهد گرفت تا در کنار مسی به ایفای نقش بپردازد.


لیست 18 نفره بازیکنان برای تقابل با اوساسونا عبارت است از: تراشتگن، سیلسن، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس سوارز، توران، اینیستا، سوارز، مسی، رافینیا، ماسکرانو، آلکاسر، آلبا، دینیه، روبرتو، گومز و اومتیتی.

نقطه نظرات مربیان

پس از پیروزی سه شنبه شب مقابل گلادباخ و از بین بردن نوار تساوی‌های پیاپی در رقابتهای مختلف، این بار ماموریت شاگردان انریکه، کسب نتیجه‌ای مشابه در لالیگا و مقابل اوساسونا است؛ تیمی که تنها یک بار موفق به پیروزی در لیگ شده است و تقابل با آن قطعا مجموعه‌ای از فرصت‌ها را فرا روی بارسا قرار خواهد داد.

لوئیز انریکه، در کنفرانس خبری پیش از این دیدار بیان کرد: «اوساسونا به پیروزی نیاز دارد، اما این ما هستیم که به آن می‌رسیم؛ زیرا 6 امتیاز با صدر فاصله داریم. نتیجه هیچ یک از بازی‌های قدیمی مورد توجه ما نیستند، زیرا چیزی مهم‌تر از امتیاز‌گیری وجود ندارد».


در آن سو، همتای انریکه - خواکین کاپاروس - که به تازگی به اوساسونا آمده است تا به اوضاع این تیم در قعر جدول سر و سامانی بدهد، در کنفرانس خبری روز جمعه اذعان داشت که تیم او برابر بارسا هیچ چاره‌ای جز جنگیدن ندارد. او در این خصوص گفت: «چه پیروز شویم، چه ببازیم و یا به تساوی برسیم، باید به خودمان باور داشته باشیم».

نکات مهم

پیروزی قاطع 4-0 برابر مونشن گلادباخ، روند نتیجه‌گیری بارسا را به کل تغییر داد و نوار سه تساوی پیاپی - برابر رئال سوسیداد در آنوئتا، مقابل رئال مادرید در خانه و نیز در زمین هرکولس در جام حذفی - این تیم را قطع کرد. بی‌شک، بارسا تشنه پیروزی‌های بیشتری است تا بتواند با قدرت، فرآیند باز پس‌گیری صدر جدول را به اتمام برساند.

اوساسونا اما پس از تساوی 1-1 مقابل اتلتیک بیلبائو در تاریخ 30 اکتبر، چهار بازی پیاپی خود را واگذار کرده است. آنها در خانه نیز نتوانسته‌اند موفقیتی کسب کنند و 2 تساوی و 5 باخت را از خود بر جای گذاشته‌اند. تنها پیروزی این تیم نیز به 17 اکتبر و غلبه بر ایبار با نتیجه 3-2 بر می‌گردد. آنها همچنین 30 نوامبر، بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری را نیز با حساب 1 بر صفر به خرانادا واگذار کردند.

تاریخچه

با این که ورزشگاه ال سادار، همواره محلی دشوار برای هر تیم محسوب می‌شود، بارسلونا اما خاطراتی شیرین از حضور در پامپلونا دارد؛ آبی و اناری‌ها طی 9 حضور قبلی خود در این شهر، تنها یک بار طعم شکست را چشیده‌اند. با این وجود، تفکر از قبل پیروز بودن بر اوساسونا نیز کاری بس بیهوده است.


میزبان، تاکنون چهار بار در این شهر با بارسا رو به رو شده است که سه تساوی بدون گل در این دیدارها به دست آمده است. آخرین آن هم به هفته نهم فصل 2013/14 باز می‌گردد. شما همچنین می‌توانید پنج نکته مهم در مورد این دیدار را در این خبر بخوانید.

پخش زنده

دیدار دو تیم اوساسونا و بارسلونا در چهارچوب هفته پانزدهم لالیگا، امروز ساعت 15:30 به وقت ایران به صورت زنده از طریق شبکه ورزش سیما قابل مشاهده خواهد بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ اوساسونا vs بارسا
نقل قول
poyafatehi نوشته:

چرا به ویدال فرصت بازی نمی ده، این دو بازی که خوب بود. ویدال بره مطمئنن بهتر از اون نمی خرن، بهتره به اش اعتماد بشه، حتی چز 18 نفر هم نیست..............

کلا یه مدت ویدال از برنامه های لوچو خارج شده بود، اما صحبتی که اخیرا کرد نشون میده داره دوباره بهش فرصت میده. خودشم گفته دوست داره بمونه و خودشو اثبات کنه. امیدوارم این انگیزه باعث بشه پیشرفت کنه و بازیکن خوبی بشه.


شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۵ (۱۴:۳۶)
 
poyafatehi
پاسخ به: پیش بازی؛ اوساسونا vs بارسا
چرا به ویدال فرصت بازی نمی ده، این دو بازی که خوب بود. ویدال بره مطمئنن بهتر از اون نمی خرن، بهتره به اش اعتماد بشه، حتی چز 18 نفر هم نیست..............


شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۵ (۱۴:۰۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ اوساسونا vs بارسا
به امید یه بازی خوب و یه برد ارزشمند و روحیه بخش!


شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۵ (۸:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۲ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!