به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پنج نکته که باید در مورد دیدار با اوساسونا بدانید!آمار و ارقام
فرستنده امین سبحانی در تاريخ جمعه، ۱۹ آذر ۱۳۹۵ (۲۱:۰۷) (۸۶۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


عصر شنبه، بارسا در چهارچوب هفته پانزدهم لالیگا در پامپلونا رو در روی اوساسونا قرار خواهد گرفت. در این میان، نکاتی جالب توجه از این تقابل وجود دارد که در این خبر مشاهده خواهید کرد؛ با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

1. پنج گل مسی

لیونل مسی، در مجموع 5 بار در پامپلونا گلزنی کرده است که نخستین آن در هوای مه آلود این شهر در فصل 2008/09 روی حرکت با توپ عالی این بازیکن به ثمر رسید و پیروزی 3-2 کاتالانها را به ارمغان آورد. او همچنین در دیدارهای برگزار شده طی فصول 2010/11 (3-0) و 2012/13 (2-1) با گلزنی در زمین اوساسونا، نقش پر رنگی در پیروزی بارسا برابر این تیم ایفا کرده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

2. فران مریدا و اوریول ریرا، محصولات جوان بارسا!

دو تن از بازیکنان حال حاضر ترکیب اوساسونا، زمانی عضو باشگاه بارسلونا بوده‌اند. فران مریدا تا سال 2005 در تیم جوانان این باشگاه حضور داشت و اوریول ریرا نیز تا سال 2006 در بارسا ب توپ می‌زد. ریرا فصل گذشته به اوساسونا آمد و اکنون دومین سال حضور خود در این تیم را سپری می‌کند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

3. کودرو، نامی آشنا برای بارسا

فرزند مهو کودرو، مهاجم بارسا در فصل 1995/96 اکنون در اوساسونا بازی می‌کند. این بازیکن سومین فصل حضور خود در این باشگاه را سپری می‌کند و به دنبال جایگاهی در ترکیب اصلی این تیم می‌باشد؛ او تاکنون 363 دقیقه در لالیگا بازی کرده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

4. تعادل در آمار

روز شنبه، 37اُمین مصاف دو تیم اوساسونا و بارسلونا در پامپلونا رقم می‌خورد و آمار به ثبت رسیده از این رقابتها، اعتدال را میان دو تیم نشان می‌دهد. تا جایی که 13 پیروزی سهم آبی و اناری‌ها و 11 پیروزی از آن اوساسونا بوده است؛ همچنین 12 دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است. دو تیم به لحاظ تعداد گل زده نیز آماری مشابه هم دارند و باز هم این بارسا است که سه گل بیشتر از حریف - با 47 گل - در کارنامه این رویارویی‌ها به ثبت رسانده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

5. تغییرات گسترده

آخرین باری که بارسا به پامپلونا سفر کرده است، به اکتبر سال 2013 بازمی گردد. ترکیب اصلی بارسا در آن دیدار عبارت بود از: ویکتور والدس، بارترا، پویول، آدریانو، بوسکتس، ژاوی، اینیستا، فابرگاس، پدرو و نیمار. نکته جالب توجه این که از بازیکنان حاضر در آن دیدار، تنها بوسکتس و اینیستا روز شنبه قادر به مصاف با حریف هستند؛ در حالی که نیمار به دلیل محرومیت، این بازی را از دست داده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پنج نکته که باید در مورد دیدار با اوساسونا بدانید!
به امید یه بازی و یه نتیجه خوب!


جمعه، ۱۹ آذر ۱۳۹۵ (۲۱:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۸ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!