به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا 4-0 مونشن گلادباخ؛ به روایت اعداد و ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۵ (۱۱:۰۶) (۶۱۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آبی و اناری‌ها، سه شنبه شب، در ورزشگاه نیوکمپ، با ارائه یکی از بهترین عملکرد‌هایشان، به پیروزی 4-0 مقابل آخرین حریف مرحله گروهی خود دست یافتند. در این خبر آمار و حقایق مهمی که در این بازی به ثبت رسیدند را برایتان بازگو خواهیم کرد. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این اولین باری بود که هر شش خرید تابستان امسال بارسلونا، از همان آغاز بازی با یکدیگر وارد میدان می‌شدند: سیلسن، اومتیتی، دینیه، آندره گومز، دنیس سوارز و پاکو الکاسر. هیچ یک از آنها در طولی 90 دقیقه تعویض نشدند. ویدال و دنیس نیز برای اولین بار بازی در لیگ قهرمانان اروپا با تیم جدید خود را تجربه می‌کردند.

آردا توران در این دیدار، اولین هت تریک خود با پیراهن بارسا را ​​به ثمر رساند، و برای انجام این کار، تنها به 17 دقیق زمان احتیاج داشت. آردا همچنین بعد از مسی (7)، ریوالدو، اتوو، رونالدینیو و نیمار، به ششمین بازیکن آبی و اناری پوشی تبدیل شد که در لیگ قهرمانان اروپا هت تریک کرده است.

ساموئل اومتیتی ​​در دفاع فوق‌العاده بود؛ او 15 بار در این مصاف توپ ربایی کرد.

گل مسی در برابر بروسیا بدان معنی است که او در عرصه باشگاهی، بیش از سایر ملیت‌ها به تیم‌های آلمانی گل زده است. او پیش از این مقابل تیم‌های بایرن مونیخ، بایر لورکوزن، اشتوتگارت و وردربرمن گلزنی کرده بود.

ماسکرانو 300 امین بازی خود با لباس بارسا را مقابل مونشن گلادباخ به نمایش گذاشت؛ او اکنون بعد از دنی آلوز (391 بازی) و لئو مسی (549 بازی)، سومین بازیکن خارجی (غیر اسپانیایی) است که بیشترین تعداد بازی برای این باشگاه را در اختیار دارد. ماسکرانو همچنین شب گذشته، با ارسال 127 پاس سالم، از این حیث مرد برتر میدان بود.

آندرس اینیستا با هنرنمایی در این بازی، 120 امین رزمایش فوتبالی خود با پیراهن بارسلونا را به نمایش گذاشت؛ رکوردی برابر با رکورد کاپیتان پویول. به طور کلی، دروازبان سابق رئال مادرید و فعلی پورتو ایکر کاسیاس با 165 و ژاوی هرناندز بارسا با 157 بازی در چمپیونز لیگ، رده‌های اول و دوم بیشترین بازی در این رقابت‌ها را در اختیار دارند و اینیستا جایگاه دوازدهم!


لئو مسی نیز 549 امین بازی خود برای بارسلونا را انجام داد و حال تنها پویول (593)، اینیستا (604) و ژاوی (767) جلوتر از او قرار دارند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۹ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!