به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آیا مسی باز هم رکورد شکنی خواهد کرد؟ آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۵ (۱۶:۳۴) (۷۱۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ستاره آرژانتینی بارسلونا، حال این فرصت را دارد که با هت تریک در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مقابل مونشن گلادباخ، رکورد 11 گل زده رونالدوی پرتغالی در این مرحله از رقابت‌ها را بشکند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در فصل گذشته، کریستیانو رونالدو، مجموعاً 11 گل در تمام بازی‌های مرحله گروهی چمپیونز لیگ به ثمر رساند؛ که 4 تای آنها در ششمین بازی، مقابل مالمو (!) به ثمر رسیدند؛ حال اما با شرایطی که مسی دارد، شماره 7 مادریدی‌ها، این رکورد اروپایی خود را در معرض خطر می‌بیند.

در مقابل، مسی اکنون رکورد 9 گل زده در 4 بازی مرحله گروهی را در اختیار دارد، او بازی رفت مقابل مونشن گلادباخ را به دلیل مصدومیت از دست داد و حال در مصاف بازگشت شانس جبران دارد. شایان ذکر است که رونالدو رکورد فصل قبل خود را در حالی ثبت کرد که در تمام بازی‌های مرحله گروهی حضور داشت!


در واقع، لئو تا اینجای فصل 2016/17 لیگ قهرمانان، دو بار، مقابل تیم‌های سلتیک و منچستر سیتی، هت تریک کرده است؛ این هفتمین هت تریک مرد 29 ساله آبی و اناری‌ها در تاریخ این رقابت‌ها بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

علاوه بر این، اگر مسی بتواند چنین شاهکاری را مقابل مونشن گلادباخ تکرار کند، نه تنها رکورد گل‌های زده رونالدو در مرحله گروهی را می‌شکند، بلکه تعداد گل‌های خود در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را مجدداً همتراز با او خواهد کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: آیا مسی باز هم رکورد شکنی خواهد کرد؟
توانایی اش رو داره ولی خط هافبک باید خوب کار کنه و پاس خوب بده


سه‌شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۵ (۲۱:۱۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آیا مسی باز هم رکورد شکنی خواهد کرد؟
به امید خدا امشب مسی رکورد قهرمان مالمو رو خواهد شکست. تازه اگر نخوایم بحث در مورد کیفیت گلها رو آغاز کنیم که اون وقت مضحک بودن این ستاره پوشالی بیشتر به چشم میاد!


سه‌شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۵ (۱۶:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۰ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!