به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs رئال مادریدپیش بازی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۵ (۱۳:۰۱) (۶۵۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بارسا در موقعیتی بسیار حساس به ایستگاه اولین ال کلاسیکوی فصل می‌رسد؛ آن هم در حالی که میهمان، رئال مادرید، با شش امتیاز بیشتر در صدر جدول لالیگا قرار گرفته است. هر آنچه باید در مورد این دیدار بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شاگردان انریکه هفته گذشته با تساوی 1-1 مقابل سوسیداد متوقف شدند؛ نتیجه‌ای که فاصله آن‌ها را با صدرنشین فعلی، رئال مادرید، به شش امتیاز رساند. شاگردان زیدان هفته گذشته با پیروزی 2-1 خانگی مقابل خیخون، ششمین پیروزی پیاپی خود در لیگ را بدست آوردند. با این اوصاف، این بازی، می‌تواند تأثیر به سزایی در تعیین قهرمان لیگ داشته باشد: پیروزی برای بارسا، آن‌ها را به فاصله سه امتیازی رئال می‌رساند و پیروزی سفیدپوشان، اختلاف 9 امتیازی را بین دو تیم رقم خواهد زد.

اخبار تیم

جرمی متئو، به دلیل مصدومیت، حداقل تا دو هفته دیگر نمی‌تواند تیم را همراهی کند. حضور جوردی آلبا نیز، که در دیدار مقابل سوسیداد دچار مصدومیت جزئی شده بود، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. خبر خوب اما برای لوییز انریکه و بارسا این است که کاپیتان آندرس اینیستا، که شش هفته اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، به خوبی ریکاوری کرده و آماده حضور در مهمترین بازی فصل تا به اینجا، است. ساموئل اومتیتی نیز در دیدار وسط هفته مقابل هرکولس در ترکیب اصلی حاضر بود و طبیعتاً باید در لیست هجده نفره‌ای که لوییز انریکه برای این دیدار اعلام خواهد کرد، حضور داشته باشد.

زیدان هم مشکلات خود را با مصدومیت بازیکنانش دارد. گرت بیل به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، از مدتی قبل غیبتش در این دیدار قطعی بود؛ اما آلوارو موراتا و تونی کروس هم در لیست نوزده نفره‌ای که زیدان روز جمعه اعلام کرد، حضور ندارند.

نقطه نظر مربیان

لوییز انریکه در طول صحبت‌هایش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی، از بازگشت کاپیتانش به لیست بازیکنان در دسترس، اظهار خشنودی کرد: «مهمترین خبر این است که ما آندرس را دوباره در اختیار خواهیم داشت، که از آنجا که او کاپیتان نخست تیم است، اهمیتی مضاعف دارد. اگر یک بازیکن باشد که بیش از همه به استایل بازی ما کمک می‌کند، او آندرس است».

انریکه، در موافقت با صحبت‌های اسطوره پیشین باشگاه، کارلس پویول، اظهار داشت که فرم، فاکتور مهمی در دیداری مانند ال کلاسیکو نیست: «در دیدارهایی مانند این، جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی، تأثیر بسیار کمی بر وقایعی که در زمین رخ می‌دهند، دارد».

زین الدین زیدان نیز روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و گفت: «باید جدیتی که در دیدار مقابل اتلتیکو داشتیم، در این دیدار هم داشته باشیم. من برای نمایش بارسا مقابل سوسیداد ارزشی قائل نیستم. مطمئناً در دیدار فردا چنین چیزی نخواهیم دید. ما مقابل قهرمان فعلی به میدان می‌رویم، و قهرمان‌ها همیشه در دیدارهای بزرگ، خود را نشان می‌دهند».

فرم دو تیم

بارسا در شش بازی اخیرش در لیگ، شکست نخورده است؛ آخرین شکست آن‌ها، به دیدار مقابل سلتا ویگو در بالایدوس باز می‌گردد. اگرچه در دو دیدار اخیر، دو تساوی مقابل مالاگا و رئال سوسیداد بدست آورده‌اند و تنها دو امتیاز از این شش امتیاز ممکن کسب کرده‌اند.

رئال مادرید در 25 بازی اخیر لالیگایی خود شکست نخورده و در شش بازی اخیر، همواره پیروز بوده است. آخرین باری که آن‌ها موفق به پیروزی نشدند، در دیدار مقابل ایبار در برنابئو، در همان روزی که بارسا در بالایدوس شکست خورد، بود که با تساوی 1-1 به پایان رسید.

تاریخچه

پیروزی برای بارسا، برد شماره 50 آن‌ها در ال کلاسیکوهای خانگی در لالیگا خواهد بود. در 86 بازی لالیگایی دو تیم در نیوکمپ، بارسا 49 پیروزی، 17 تساوی و 20 شکست را تجربه کرده است. فصل گذشته، رئال مادرید نیوکمپ را در حالی با پیروزی 1-2 ترک کرد که این دومین برد آن‌ها در هشت فصل اخیر بود. بارسا تنها 3 بار در 13 ال کلاسیکوی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها شکست خورده است.

پخش زنده

این دیدار رأس ساعت 18:45 به وقت ایران در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلونا آغاز می‌شود و شما می‌توانید آن را به طور مستقیم، از شبکه سه سیما تماشا کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
rezaesmaili
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs رئال مادرید
به امید پیروزی تیم بارسلونا


شنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۵ (۱۴:۱۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs رئال مادرید
پیش به سوی پیروزی!


شنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۵ (۱۳:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۳ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!