به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صحبت‌های بازیکنان جوان تیم بعد از تساوی مقابل هرکولسمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۵ (۱۴:۳۲) (۶۵۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بازی بارسلونا و هرکولس، که در دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری فصل 2016/17 برگزار می‌شد، شاهد اولین هنرنمایی 5 بازیکن جوانان تیم میهمان بود. در این خبر مصاحبه‌ای که این بازیکنان، بعد از بازی با رسانه‌ها صورت دادند را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ورزشگاه خوزه ریکو پرز، بامداد امروز، برگزار کننده یکی از دیدار‌های رفت مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا بود، دیداری که با تساوی 1-1 به پایان رسید. نکته حائز اهمیت اینجاست که کارلس آلنیا، الکس کاربونل و بورخا لوپز از آبی و اناری پوشانی بودند که برای اولین بار فرصت بازی در تیم اصلی بارسلونا (مدافع عنوان قهرمانی همین رقابت ها) را پیدا کرده بود و از همان ابتدا در ترکیب 11 نفره لوچو حضور داشتند. علاوه بر آنها، نیلی و مارک کاردونا نیز تجربه اولین خودنمایی با پیراهن این تیم را در نیمه دوم بازی کسب کردند. لازم است بدانید، لوئیز انریکه از اولین فصل مربیگری در جمع کاتالان‌ها تا به حال، مجموعاً به 18 بازیکن از لاماسیا فرصت بازی در تیم خود را اهدا کرده است.

با توجه به مصدومیت‌های متعددی که گریبان گیر بازیکنان بارسا شده است، انریکه برای سفر به آلیکانته، جوانان تیم دوم این باشگاه را، به عنوان جایگزین آنها انتخاب کرد. ارزش آینده سازان بارسا زمانی مشخص می‌شود که بدانید، یکی از آنها در اولین بازی خود برای تیم اصلی، گلزنی کرده است. گل تساوی بخش آلنیا در نیمه دوم، این حقیقت را کاملا روش می‌سازد. این جوان آینده دار در دقیقه 76 بازی، جای خود را به هم‌تیمی دیگرش، کاردونا داد تا او نیز شانس خود را امتحان کند. بورخا لوپز تمام 90 دقیقه را در زمین حضور داشت و در دقیقه 69، با خروج کاربونل و اومتیتی، نیلی و گومز به بازی آمدند.

آلنیا

«در بازی برگشت سعی خواهیم کرد، با استفاده از این تساوی، پیروز شویم. هنگامی که گل زدم، دیدم توپ درون دروازه جای گرفته است و می‌خواستم آن را جشن بگیرم، اما در همان لحظه دوست داشتم، توپ را مجددا در اختیار بگیرم و پیروزی را به ارمغان بیاورم. ما اینجا هستیم تا پیروزی شویم و آموزش ببینیم، هیچ چیز نمی‌تواند کامل باشد. من به اشتباهاتم دقت می‌کنم تا بتوانم آن‌ها را اصلاح کنم».

«اتفاقی که دیشب افتاد مانند یک رویا بود. من مدت‌ها برای این بازی صبر کرده بودم. دیشب یکی از بهترین شب‌های عمرم بود. تنها مشکلی که وجود دارد این است که نتیجه خوبی به دست نیاوردیم. در دور برگشت ما تلاش خواهیم کرد تا به مرحله بعد صعود کنیم».


«انریکه به من گفت که آرام باشم و کاری را که می‌دانم درست است انجام دهم. او گفت که لازم نیست چیزی را به کسی ثابت کنم. من از اعتماد به نفسی که او به من داد بسیار ممنونم. همه بازیکن‌ها در تیم از من استقبال کردند».

کاربونل

«می دانستم که این یک بازی مهم برای من خواهد بود. من کمی مضطرب بودم، اما به نظر خودم، در سطح فردی بازی خوبی ارائه دادم به لطف سال‌هایی که در بارسلونا و کورنلا بودم، توانستم از این فرصت بزرگ، لذت ببرم».

مارک کاردونا

«من اکنون در مورد آینده فکر نمی‌کنم، بلکه در مورد کار با تیم ب فکر می‌کنم و پس از آن خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد. از اینکه فرصت بازی در تیم اصلی را بدست آوردم، خوشحالم. زمانی که در حال گرم کردن بودم، استرس داشتم اما زمانی که وارد زمین شدم، در فکر گلزنی بودم. فرصت انجام این کار را داشتم، اما این اتفاق رخ نداد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: صحبت های بازیکنان جوان تیم بعد از تساوی مقابل هرکولس
نقل قول
لازم است بدانید، لوئیز انریکه از اولین فصل مربیگری در جمع کاتالان ها تا به حال، مجموعاً به 18 بازیکن از لاماسیا فرصت بازی در تیم خود را اهدا کرده است.

امان از جماعت بی فکری که فقط روی هوا حرف می زنن...


پنج‌شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۵ (۱۷:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۲ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!