به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ هرکولس vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۵ (۲۲:۴۶) (۵۰۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مدافعان آبی و اناری پوش عنوان قهرمانی جام حذفی اسپانیا، بامداد فردا در ورزشگاه خوزه ریکو پرز، اولین بازی این فصل از رقابت‌های کوپا دل ری خود را کلید خواهند زد. در این خبر، نگاهی خواهیم داشت به حال و هوای دو تیم پیش از آغاز بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابتها.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شاگردان لوئیز انریکه در حالی پا به میدان این نبرد خواهند گذاشت که در بازی قبلی خود، در چارچوب رقابت‌های لالیگا، در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد به تساوی 1-1 دست یافته و بعد از این بازی نیز باید روی ال کلاسیکوی شنبه شب، تمرکز کند.

اخبار تیم

پیکه و آلبا که در مصاف با سوسیداد دچار مصدومیتی جزئی شدند، در این بازی حضور نخواهند یافت تا خود را برای دیدار ال کلاسیکو آماده کنند. از طرفی ساموئل اومتیتی در تمرینات سه شنبه به طور کامل حضور داشت و انریکه در مصاحبه آخر خود، سلامتی او را صد درصد تایید کرد. آندرس اینیستا نیز بعد از گذراندن دوران مصدومیت طولانی مدت خود، حال به طور کامل بهبود یافته است اما به علت محرومیت، این بازی را از دست می‌دهد.

نقطه نظرات مربیان

لوئیز انریکه، در کنفرانس مطبوعاتی سه شنبه خود، اذعان داشت: «ما در حالی به این رقابت‌ها باز می‌گردیم که خاطرات خوشی از آن داریم و برای قهرمانی دوباره در آن، پیش از هر چیز باید هرکولس را شکست دهیم. بدیهی است که اختلاف سطحی زیادی بین ما وجود دارد اما بارها دیده‌ایم که چطور تیم‌هایی که از دسته‌های پایین‌تر می‌آیند، تیم‌های دسته اول را شکست می‌دهند».

از سوی دیگر، لوئیز تونت، همتای مرد آستوریایی در مصاحبه پیش از بازی خود گفت: «شانس ما برای پیروزی بسیار کم است»؛ اما افزود: «این بازی برای ما، مانند یک جشن خواهد بود، یک شب جادویی که باید از آن لذت ببریم».

فرم دو تیم

بارسلونا در حالی به این بازی می‌آید که طی 5 بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها، تنها 2 پیروزی کسب کرده است؛ این بدان معناست که اگر شاگردان لوئیز انریکه می‌خواهند به مسیر پیروزی‌های متوالی خود باز گردند، نباید این بازی را دست کم بگیرند.

هرکولس که در حال حاضر شرایط خوبی ندارد، هر دو بازی اخیر خود را با شکست به سرانجام رسانده است و این، آنها را در جایگاه ششم جدول رده‌بندی لیگ سگوندا دیویژن بی‌اسپانیا مستقر کرده است.

تاریخچه

آخرین باری که بارسا و هرکول‌ها در جام حذفی با یکدیگر رو در رو شدند، به فصل 1995/96 باز می‌گردد؛ زمانی که کاتالان‌ها در بازی رفت در خانه حریف به تساوی بدون گل رضایت دادند، اما در بازی برگشت با پیروزی 4-1 آن را جبران کردند.


شاید تعجب کنید، اما در فصل 2010/11، هرکولس که تیمی تازه وارد به لالیگا بود، در هفته دوم این رقابت‌ها با نتیجه 2-0 بارسای پپ گواردیولا را شکست داد. البته در بازی برگشت، آبی و اناری‌ها به لطف دو گل از مسی و یک گل از پدرو، با پیروزی 3 بر 0 انتقام گرفتند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ هرکولس vs بارسا
به امید خدا پیروزیم و بازیکنای جوونمون هم خودی نشون میدن.


چهارشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۵ (۲۳:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۲ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!