به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: هیچ دلیلی برای نگرانی نمی‌بینم!مصاحبه
فرستنده امین سبحانی در تاريخ سه‌شنبه، ۹ آذر ۱۳۹۵ (۲۰:۰۱) (۸۳۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسا، در کنفرانس خبری پیش از مصاف با هرکولس در جام حذفی، از تمرکز کامل بر روی این تیم خبر داد و تیم‌های حاضر در دسته‌های پایین‌تر فوتبال اسپانیا را غیر قابل پیش بینی عنوان کرد. در این خبر مصاحبه کامل لوئیز انریکه را می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اف سی بارسلونا، بامداد پنج شنبه نسخه جدید کوپا دل ری را استارت خواهد زد و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، تنها یک هدف را پیش روی خود می‌بیند. لوئیز انریکه اما در آستانه دیدار با هرکولس در چهارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابتها به مصاحبه با رسانه‌ها پرداخت: «هدف ما جز قهرمانی دوباره در این جام نیست؛ همان کاری که دو سال پیاپی در حال انجام آن هستیم».

با این حال، انریکه قصد دارد جام حذفی را گام به گام دنبال کند و به تیم خود در خصوص نخستین دیدار هشدار داد: «به تورنومنتی بازگشته‌ایم که خاطرات بسیار خوبی از آن در یاد داریم و در اولین گام به سوی قهرمانی دوباره، باید از سد هرکولس عبور کنیم. قطعا اختلاف سطح بازی میان دو تیم بر هیچ کس پوشیده نیست، اما بارها شاهد این بوده‌ایم که تیم‌هایی از دسته‌های پایین‌تر فوتبال اسپانیا، نمایندگان دسته اول را از دور رقابتها خارج کرده‌اند».

وقتی از انریکه در خصوص ترکیب اولیه این بازی پرسیده شد، او در پاسخ گفت که هیچ یک از بازیکنانش نیازی به اثبات خود ندارند و تنها کافی است از زمانی که در زمین هستند، به بهترین شکل ممکن لذت ببرند. او همچنین تاکید کرد که علاقه خاصی به استفاده از بازیکنان مختلف دارد؛ زیرا "مجموعه تیم، کلیدی است برای دستیابی به فصلی موفقیت آمیز".

نشانه‌ای از نگرانی وجود ندارد

پس از تساوی در آنوئتا، لوئیز انریکه به خبرنگاران اطمینان داد که حال و هوای این روزهای تیم خوب است و از این قبیل نتایج، هر فصل دیده می‌شود؛ اما آنها به سخت کوشی خود ادامه می‌دهند: «کاملا مشهود است که ما نیاز به بهتر شدن داریم و باید بی‌نقص عمل کنیم. اما من هیچ دلیلی برای نگرانی نمی‌بینم. ما همچنان در تمام رقابتها شانس قهرمانی داریم، اما برای این منظور باید پیشرفت کنیم و همه از این موضوع آگاهی دارند».


در پایان، انریکه به تجزیه و تحلیل سبک بازی بارسا پرداخت و گفت: «ما سبک خود را تغییر نداده‌ایم. درست است که نیروهای تهاجمی فوق‌العاده قدرتمندی داریم و گاهی اوقات به سرعت به دنبال آنها می‌رویم، اما در حال کار بر روی آن هستیم. در مجموع، ما همان فلسفه‌ای را دنبال می‌کنیم که تاکنون جام‌های متعددی را برایمان به ارمغان آورده است».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اینیستا، در انتظار چراغ سبز

سرمربی آبی و اناری‌ها در بخشی از صحبت‌هایش، به آمادگی آندرس اینیستا و بازگشت این بازیکن از مصدومیت اشاره کرد: «همان طور که می‌دانید، اینیستا را به دلیل محرومیت، برای بازی فردا در اختیار نخواهیم داشت. اما قطعا در آینده فرصت بازی پیدا خواهد کرد. او کاملا بهبود یافته است و در حال حاضر، در انتظار تایید نهایی پزشکان برای استفاده از این بازیکن هستیم».

«ساموئل اومتیتی نیز امروز به طور کامل در تمرینات ما حضور داشت. او هم صد در صد آماده خدمت است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: هیچ دلیلی برای نگرانی نمی بینم!
متاسفانه لوچو از حضور اندیشمندانی که ما اینجا داریم در کنار خودش محرومه!


چهارشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۵ (۱۷:۴۹)
 
alivo
پاسخ به: انریکه: هیچ دلیلی برای نگرانی نمی بینم!
چقد عکس به تیتر میاد :)
انریکه:
نقل قول
کاملا مشهود است که ما نیاز به بهتر شدن داریم و باید بی نقص عمل کنیم. اما من هیچ دلیلی برای نگرانی نمی بینم. ما همچنان در تمام رقابتها شانس قهرمانی داریم، اما برای این منظور باید پیشرفت کنیم و همه از این موضوع آگاهی دارند


ما هم امید واریم پیشرفت کنیم و قهرمانی ها رو بیاریم :)


سه‌شنبه، ۹ آذر ۱۳۹۵ (۲۲:۴۲)
 
Sidarta
پاسخ به: انریکه: هیچ دلیلی برای نگرانی نمی بینم!
نقل قول
اما من هیچ دلیلی برای نگرانی نمی بینم.

اما من خیلی نگرانم!!!
از الآن پیش دوستای رئالی کم آوردم


سه‌شنبه، ۹ آذر ۱۳۹۵ (۲۰:۴۹)
 
9VECTOR9
پاسخ به: انریکه: هیچ دلیلی برای نگرانی نمی بینم!
تیم در حد استقلال بازی میکنه آقا میگه جای نگرانی نیست!
البته انتظاری هم ازش نیست وقتی بوسکتس این همه پدر تیمو در میاره دست بهش نمیزنه و جای هیچ نگرانی نیست!


سه‌شنبه، ۹ آذر ۱۳۹۵ (۲۰:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۵ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!