به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازگشت کاپیتان؛ نجات!آبی و اناری‌ها
فرستنده مریم یاوری در تاريخ چهارشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۵ (۱۳:۲۰) (۶۴۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مریم یاوری / FCBarcelona.ir

اینیستا می‌توانست در دیدار مقابل هرکولس چند دقیقه‌ای به میدان برود، اما او سه کارت زرد دارد و محروم است. با این حال باید منتظر درخشش کاپیتان در دیدارهای آینده بارسا باشیم. چیزی که همه انتظار آن را می‌کشند!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوچو می‌خواهد تیمش در بازی آخر هفته، پیش از مصاف با رئال مادرید، به شرایط خوبش باز گردد. بازگشت کاپیتان تیم، آندرس اینیستا، می‌تواند این خواسته را محقق سازد. او بعد از چند هفته دوری از میادین، از دوران ریکاوری بازگشته است و به نظر می‌رسد که می‌تواند در ال کلاسیکو، از آغاز بازی در ترکیب قرار گیرد.

این شانس برای اینیستا وجود داشت تا بتواند چهار شنبه شب، در شروع رقابت‌های کوپا دل ری، چند دقیقه‌ای مقابل هرکولس به میدان برود، اما نماینده باشگاه به لوچو اطلاع داد که اینیستا در فینال فصل پیش این رقابت‌ها مقابل سویا، کارت زرد گرفته و محروم است.

بارسلونا باید بعد از بازی ضعیفش مقابل رئال سوسیداد در آنوئتا، به سرعت به شرایط مطلوب برگردد و بهترین راه حل، هم از لحاظ فوتبالی و هم از جنبه روحی، بازگشت اینیستا به زمین بازی خواهد بود. پس از مصدومیت او، هر زمان که تیم دچار بحران شده است، تنها لیونل مسی توانسته است مشکل را حل کند و تیم را نجات دهد.

اینیستا به همراه ساموئل اومتیتی، که مجوز پزشکی خود را روز جمعه یا شنبه دریافت می‌کند، بر می‌گردد. اما لوچو می‌خواهد تا آخرین لحظه این موضوع را فاش نکند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بازگشت کاپیتان؛ نجات!
حضور اندرس مقدس از نظر روحی هم یه وزنه س. امیدوارم اومتیتی زودتر به تمرینات گروهی برگرده و گرنه شانس بازی کمه و باز شاهد درخشش کچل کند ذهن خواهیم بود!


چهارشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۵ (۱۷:۴۷)
 
RoronoaZoro
پاسخ به: بازگشت کاپیتان؛ نجات!
سن اندرس


چهارشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۵ (۱۴:۱۸)
 
peymanimpm
پاسخ به: بازگشت کاپیتان؛ نجات!
بهترین خبر ممکنه خوش اومدی کاپیتان


چهارشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۵ (۱۳:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۴ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!