به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازگشت به تمرینات با تمرکز بر جام حذفیتمرینات
فرستنده امین سبحانی در تاريخ دوشنبه، ۸ آذر ۱۳۹۵ (۲۰:۱۹) (۴۹۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


شاگردان لوئیز انریکه با تمرین در کمپ سیوتات اسپورتیوا، خود را مهیای نبرد با هرکولس در دور یک شانزدهم جام حذفی می‌کنند. تورنومنتی که دو سال پیاپی جام قهرمانی آن را بالای سر برده‌اند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اعضای تیم پس از تساوی در آنوئتا، امروز در سیوتات اسپورتیوا تمرینات خود را دنبال کردند و با تمرکز به دیدار با هرکولس، در اندیشه بازگشت به شرایط ایده آل هستند. مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی، بامداد پنج شنبه 1 دسامبر ساعت 00:30 به وقت ایران در ورزشگاه ریکو پرز، به مصاف هرکولس خواهد رفت. آبی و اناری‌ها که دو سال پیاپی، این عنوان را با خود یدک می‌کشند، در میان بازی‌های نفس گیر این روزهای خود، جام حذفی را هم در پیش دارند و می‌خواهند از این دیدار استفاده کنند تا علاوه بر افزایش آمادگی برای بازی ال کلاسیکو، خاطره تساوی آنوئتا را هم برای خود کمرنگ کنند.

لوئیز انریکه، در این جلسه تمامی بازیکنان در دسترس تیم اصلی را در اختیار داشت. یازده مرد حاضر در آنوئتا، به تمرینات ریکاوری پرداختند و همچنین الکس ویدال و جوردی ماسیپ نیز به تمرینات عادی تیم بازگشتند. به علاوه شش بازیکن از بارسا ب از قبیل نیلی، مویزس، کاربونل، آلنیا، مارلون و مارک کاردونا نیز در کنار بازیکنان تیم اول، به تمرین پرداختند. آنها فردا نیز به تمرینات خود ادامه می‌دهند و پس از آن، آماده رویارویی با هرکولس خواهند شد.

نتایج آزمایشات پزشکی جوردی آلبا و آردا توران

امروز صبح، آزمایشات پزشکی بر روی این دو بازیکن صورت گرفت و مشخص شد که جوردی آلبا، دچار کبودی در ناحیه زانوی پای راست و همچنین ورم مچ پای چپ شده است. از طرفی، آردا توران بار دیگر سلامتی خود را به دست آورده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بازگشت به تمرینات با تمرکز بر جام حذفی
به امید خدا بازیکنای اصلی استراحت خوبی می کنن تا برای الکلاسیکو حسابی اماده باشن!


دوشنبه، ۸ آذر ۱۳۹۵ (۲۱:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۱ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!