به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا، شانس، امتیاز!گزارش بازی
فرستنده مریم یاوری در تاريخ دوشنبه، ۸ آذر ۱۳۹۵ (۱۵:۳۴) (۷۴۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Barca Blaugranes
مترجم: مریم یاوری / FCBarcelona.ir

بارسلونا، بعد از تساوی مقابل سوسیداد در آنوئتا، یک سال دیگر باید برای کسب پیروزی صبر کند! در این خبر، جزئیات این تساوی خارج از خانه را مشاهده خواهید کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

کاتالان‌ها برای 90 دقیقه بد بازی کردند و مستحق باخت بودند، اما لیونل مسی یک امتیاز از این بازی برای بارسا گرفت که به اندازه 8 امتیاز ارزش داشت! با این وجود، هم اکنون رئال مادرید با شش امتیاز اختلاف نسبت به بارسا، صدر جدول لالیگا را در اختیار دارد.

نیمه اول

مانند تمام بازی‌های قبلی در آنوئتا، بارسلونا مثل یک تیم زیر 12 سال بود که مقابل حرفه ای‌ترین تیم دنیا قرار گرفته بود! رئال سوسیداد بازی را در اختیار گرفته بود و اگر تراشتگن عملکرد خوبی نداشت یا آن‌ها کمی خوش شانس‌تر بودند، می‌توانستند یک یا چهار گل به ثمر برسانند. بارسا موقعیت‌های کمتری نسبت به حریف داشت، حملات بی‌هدف بودند و تیم نمی‌دانست چگونه باید با فشار وارد شده مقابله کند. در اواخر نیمه، بازیکنان احساسی تصمیم می‌گرفتند و می‌خواستند به هر قیمتی شده سه امتیاز بازی را به دست آورند.

نیمه دوم

در نیمه دوم، تیم میهمان کمی بهتر بازی را شروع کرد، اما با اشتباه وحشتناک ماسکرانو و عملکرد ضعیف پیکه، ویلیام خوزه گل اول را برای سوسیداد به ثمر رساند و به این صورت شرایط برای بارسلونا سخت‌تر شد. کاتالان‌ها به سرعت به بازی برگشتند؛ نیمار، مسی را در یک موقعیت عالی صاحب توپ کرد و مسی گل تساوی را با یک ضربه خوب، به ثمر رساند.

بعد از این دو گل سریع، بازی روان دنبال می‌شد و هر دو تیم چند موقعیت گلزنی داشتند. رئال سوسیداد یک گل سالم به ثمر رساند که به اشتباه آفساید اعلام شد. آن‌ها می‌بایست هر سه امتیاز بازی را کسب می‌کردند! اما بازی با نتیجه تساوی و تقسیم امتیازات به پایان رسید.

در حالی که طلسم آنوئتا هم چنان باقی ماند، بارسلونا باید از این نتیجه راضی باشد؛ چرا که شایستگی کسب همین یک امتیاز را هم نداشت!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
tmagh
پاسخ به: بارسا، شانس، امتیاز!
فاصله امتیازی با رئال بیشتر شد اما رقابت هنوز ادامه داره و برای ناامیدی خیلی زوده.تصور میکنم انریکه باید در غیاب اینیستا از دنیس سوارز استفاده کنه چون شکل بازیها نشان داده که ترکیب راکیتیچ و گومز خلاقیت لازم را نداره و حضور دنیس در نیمه دوم شکل بازی تیم را خیلی بهبود داد


دوشنبه، ۸ آذر ۱۳۹۵ (۲۲:۲۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسا، شانس، امتیاز!
اگرچه خوب نبودیم اما ایرادمون اساسی نیست و به راحتی و با یکی دو جابجایی قابل اصلاحه. این تیم خیلی زودتر از اونکه فکر کنید حتی از تیمهای دو سال قبل انریکه که بهترین بارسای قرن بودن هم بهتر خواهد شد!


دوشنبه، ۸ آذر ۱۳۹۵ (۱۷:۰۶)
 
anz92
پاسخ به: بارسا، شانس، امتیاز!
عذاب آوره که ببینی تو بهترین دوران تاریخ باشگاه (تیم پپ اوج دوران ژاویستا و انریکه داشتن msn) نتونستیم تو این زمین لعنتی برنده بیرون بیایم!
با اینکه بی برو برگرد مستحق باخت بودیم خوشحالم یک امتیاز گرفتیم چون همین تک امتیازها پایان کار تعیین کنندست
امیدوارم با یه ذهنیت بهتری بازیکنا اماده شن واسه بازی 6امتیازی الکلاسیکو واقعا جایی واسه لغزش نمونده


دوشنبه، ۸ آذر ۱۳۹۵ (۱۵:۵۷)
 
messi-.10
پاسخ به: بارسا، شانس، امتیاز!
حرف حق
تیم تو این ورزشگاه خودش رو گم میکنه مسئله روانی شده وگرنه بارسا خیلی قویه میتونه هر تیمی رو از مقابل برداره


دوشنبه، ۸ آذر ۱۳۹۵ (۱۵:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۲۴ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!