به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: بازی جذابی در انتظار ماست!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۶ آذر ۱۳۹۵ (۱۹:۲۶) (۶۰۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی آستوریایی در کنفراس مطبوعاتی امروز خود، خطاب به شاگردانش هشدار داد که برای غلبه بر تیم خطرناکی چون رئال سوسیداد، که اکنون در شرایط مطلوبی به سر می‌برد، باید بهترین عملکرد خود را اجرا کنند. سایر نقطه نظرات او را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

کاتالان‌ها یکشنبه، به آنوئتا خواهند رفت تا به مصاف یکی از سر سخت‌ترین حریفان لالیگایی خود بروند؛ رئال سوسیداد در بازی‌های خانگی این فصل خود، با کسب ۱۳ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن، بسیار قدرتمند ظاهر شده است. لوئیز انریکه نیز در مورد این بازی گفته است: «این یک بازی جذاب در مقابل یکی از حریفان با کیفیتمان خواهد بود و به نظر من، سوسیداد یک بازی شجاعانه و بدون ترس ارائه خواهد کرد».

تیم باسکی به دلیل تنوع تاکتیکی خود مورد ستایش سرمبی کاتالان‌ها قرار گرفت: «سوسیداد قادر است با توپ حملات زیادی ایجاد و بدون آن به خوبی دفاع کند. آنها یکی از معدود تیم‌هایی هستند که می‌توانند هم با توپ‌های کوتاه و هم بلند موثر بازی کنند».

با توجه به شیوه بازی‌های اخیر حریف پیش روی بارسا و موقعیت آن در جدول، اوزه بیو، سرمربی سابق آبی و اناری‌ها توسط انریکه اینگونه توصیف شد: «او مربی سطح بالایی است که در پلن بازی‌اش اندیشه‌های هجومی زیادی وجود دارد».

سرمربی بارسلونا همچنین به خوبی آگاه است که تیمش طی یک دهه اخیر در آنوئتا هیچ بردی کسب نکرده است: «اتفاقی که در سال‌های اخیر رخ داده است، تاثیری روی اتفاقاتی که می‌تواند فردا رخ دهد، ندارد». مربی ترجیح می‌دهد به جای تمرکز روی نتایجی در گذشته در این ورزشگاه بدست آمده، روی پیروزی در سلتیک پارک، که آن هم ورزشگاه سختی است، تمرکز کند.

در پایان او در مورد اینیستا و اومتیتی، گفت: «مهمترین نکته این است که آن‌ها را دوباره در ترکیب داشته باشیم، و این آن‌ها و پزشکان هستند که تصمیم می‌گیرند چه زمانی می‌توانند به ترکیب بازگردند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: انریکه: بازی جذابی در انتظار ماست!
امیدوارم این طلسم نبردن سوسیداد بلاخره امسال تموم بشه


یکشنبه، ۷ آذر ۱۳۹۵ (۷:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۱ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!