به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سیزدهمین صعود متوالی بارسا به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپالیگ قهرمانان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۵ (۱۶:۰۶) (۵۸۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کاتالان‌ها، شب گذشته، با کسب پیروزی 2-0 مقابل سلتیک، برای 13 امین فصل متوالی، جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را دریافت کردند. علاوه بر این، با توجه به جایگاه بارسلونا در جدول گروه C این دور از رقابت‌ها، شاگردان لوئیز انریکه، این بار صعود خود را به عنوان تیم نخست گروه مسجل کردند؛ این یعنی حتی اگر بارسا نتواند در بازی بعد خود به پیروزی برسد، باز هم به عنوان سرگروه در قرعه کشی دور بعدی رقابت‌ها حاضر خواهد شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

از فصل 2004/05 که بارسا تحت هدایت فرانک ریکارد قرار داشت، تاکنون که این مسئولیت برعهده لوئیز انریکه قرار دارد، این تیم 13 فصل پیاپی را با صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پشت سر گذاشته است. 12 دسامبر، قرعه کشی این مرحله از رقابت‌های فصل جاری برگزار خواهد شد، و علی رغم اینکه هنوز یک بازی تا اتمام بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان باقیست، می‌توان نام بارسا را در بین گوی‌های این قرعه کشی دید.

با پیروزی بارسلونا در اسکاتلند و به لطف تساوی منچستر سیتی و مونشن گلادباخ، آبی و اناری‌ها برای دهمین فصل متوالی، به عنوان صدرنشین جدول رده‌بندی گروه خود به دور بعدی رقابت‌ها راه خواهند یافت. بدیهی است که این روند مثبت از فصل 2006/07 آغاز شده است. آخرین بازی آبی و اناری پوشان در تاریخ 6 دسامبر (16 آذر) برابر آلمانی‌ها برگزار خواهد شد؛ دیداری فوق تشریفاتی!

دابل مسی تنها عامل پیروزی او و هم‌تیمی‌هایش در مصاف با سلتیک بود؛ بارسا با این برد، 12 امتیازی شد و با 4 امتیاز بیشتر از منچسترسیتی، تیم دوم جدول گروه C، صعود کننده صدرنشین این گروه شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sidarta
پاسخ به: سیزدهمین صعود متوالی بارسا به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
به امید تداوم این روند ...


پنج‌شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۵ (۲۳:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۷ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!