به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رکوردی دیگر برای مسی؛ صد گل در رقابت‌های بین المللی برای بارسا!آمار و ارقام
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۵ (۱۰:۳۱) (۱,۵۸۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


ستاره آرژانتینی به رکورد 100 گل با پیراهن بارسا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، سوپر کاپ اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها، دست پیدا کرد. جزئیات جذاب و خاطره انگیزی از این رکورد را، در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لئو مسی به یک رکورد شگفت انگیز دیگر دست یافت، و صدمین گل خود در رقابت‌های بین المللی را با پیراهن بارسا به ثمر رساند: 92 گل، در 110 بازی لیگ قهرمانان، سه گل، در چهار بازی سوپر کاپ، و پنج گل، در پنج بازی جام جهانی باشگاه‌ها.

نخستین گل

نخستین گل مسی در لیگ قهرمانان، در دیدار مقابل پاناتینایکوس به دست آمد؛ جایی که ساموئل اتوئو هت تریک کرد و فن بومل نیز گل دیگر بازی را در پیروزی 5-0 بارسا به ثمر رساند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نخستین دبل

مسی خود را سطح قاره اروپا، به دو گلی که، از قضا، در سلتیک پارک به ثمر رساند، مطرح ساخت. در این دیدار بسیار نزدیک، بارسا در نهایت با حساب 2-3 پیروز شد، و مسی ستاره میدان بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پادشاه رم

در انتهای فصل 2008/09، مسی بهترین بازیکن دنیا بود و فصل بی‌نظیر و تکرار نشدنی خود را با گل بسیار زیبایش در فینال لیگ قهرمانان اروپا، به پایان برد. با آن گل، بارسا در رم مقابل منچستر یونایتد به برتری 2-0 رسید و قهرمان اروپا شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

گلی با قلب!

در حالی که بارسا به دنبال کسب ششمین جام فصل خود بود، مسی در وقت‌های اضافی فینال جام جهانی باشگاه‌ها مقابل استادیانتس بار دیگر ناجی بارسا شد و با گلی که - عیناً و دقیقاً - با قلبش به ثمر رساند، بارسا را در آن دیدار دشوار، پیروز کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

چهار گل در یک دیدار

یکی از معروف‌ترین شب‌های مسی در لیگ قهرمانان، شبی است که او به تنهایی آرسنال را در نیوکمپ تار و مار کرد. پس از تساوی 2-2 در لندن، و در حالی که در نیوکمپ هم بارسا یک گل دریافت کرده بود، مسی اوضاع را به طور کامل به دست گرفت و شبی خاطره انگیز را رقم زد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دو گل در برنابئو

در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2010/11 مقابل رئال مادرید، لئو مسی نمایشی خیره کننده داشت و با دو گلی که در نیمه دوم به ایکر کاسیاس زد، تقریباً رسیدن بارسا به فینال ومبلی را، قطعی کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

یک گل دیگر در فینال

گل‌های پدرو، مسی و داوید ویا، بارسا را برای چهارمین بار در تاریخ باشگاه، به قهرمانی اروپا رساندند. در حالی که بازی با نتیجه 1-1 دنبال می‌شد، لیونل مسی توپ را در اختیار گرفت و با حرکتی ویران کننده، به پشت محوطه جریمه منچستر یونایتد رسید و با ضربه‌ای زمینی و برق آسا، توپ را از فن در سارِ باتجربه عبور داد و بارسا را به سوی قهرمانی هدایت کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پنج گل در یک دیدار

درست زمانی که تصور کردیم هر آنچه که می‌شد را از مسی دیده‌ایم، او دوباره پا به توپ شد و تاریخ را از نو نوشت! او در دیدار مقابل لورکوزن که پیروزی 7-1 بارسا را در پی داشت، به تنهایی پنج گل به ثمر رساند و تبدیل به نخستین بازیکنی در تاریخ لیگ قهرمانان شد که در یک دیدار، پنج گل به ثمر می‌رساند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی بارسا را به برلین می‌برد!

مسی دو گل تماشایی مقابل بایرن مونیخ در نیوکمپ به ثمر رساند، تا مسیر بارسا برای صعود به فینال برلین را هموار سازد. حرکت تماشایی او مقابل بوآتنگ و سپس چیپ بی‌نقصش روی سر نویر، تصویری است که هیچگاه از ذهن لیگ قهرمانان اروپا پاک نخواهد شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

گل شماره 100

مسی به رکورد صد گل با پیراهن بارسا در رقابت‌های بین المللی دست یافت. مسی دو بار در سلتیک پارکِ هیجان انگیز، دروازه میزبان را گشود تا رکوردی دیگر به دوران ورزشی غیر قابل مقایسه‌اش، افزوده باشد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sidarta
پاسخ به: رکوردی دیگر برای مسی؛ صد گل در رقابت های بین المللی برای بارسا!
چه مسیر هموار کنی ه این کینگ ما :)


پنج‌شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۵ (۲۳:۱۴)
 
toraj
پاسخ به: رکوردی دیگر برای مسی؛ صد گل در رقابت های بین المللی برای بارسا!
نابغه ای به نام مسی. عشقه این پسر.


پنج‌شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۵ (۱۸:۱۸)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: رکوردی دیگر برای مسی؛ صد گل در رقابت های بین المللی برای بارسا!
بهترینی


پنج‌شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۵ (۱۴:۳۹)
 
Blaugrana.Mary
پاسخ به: رکوردی دیگر برای مسی؛ صد گل در رقابت های بین المللی برای بار...
نقل قول
پادشاه رم در انتهای فصل 2008/09، مسی بهترین بازیکن دنیا بود و فصل بی نظیر و تکرار نشدنی خود را با گل بسیار زیبایش در فینال لیگ قهرمانان اروپا، به پایان برد. با آن گل، بارسا در رم مقابل منچستر یونایتد به برتری 2-0 رسید و قهرمان اروپا شد.

آخ که چه شبی بود اون شب، چه بازی بود اون بازی


پنج‌شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۵ (۱۳:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۹ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!