به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازیکنان بارسا و احساس عجیب موجود در سلتیک پارک!آبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۵ (۱۹:۳۹) (۵۷۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


در مصاف‌های پیشین بارسا در سلتیک پارک، فارغ از اینکه چه نتیجه‌ای رقم خورده، واکنش همواره یکسان بوده است: جَو این ورزشگاه معروف، یکی از بهترین‌ها در دنیای فوتبال است! اما نظر ستارگان سابق و فعلی بارسا در مورد این ورزشگاه چیست؟ در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا چهارشنبه (23:15 به وقت ایران) برای ششمین بار در طول تنها 12 سال، به سلتیک پارک باز می‌گردد. و این دیداری است که بازیکنان از زمان مشخص شدن نتیجه قرعه کشی، انتظار آن را کشیده‌اند. آن‌ها می‌دانند که جَو این ورزشگاه، که توسط هواداران سلتیک به «بهشت» معروف است، یکی از قدرتمندترین‌ها در سطح اروپاست.

همانطور که ژاوی هرناندز بزرگ گفته است: «تصور نمی‌کنم چیزی مانند آنچه در ورزشگاه سلتیک پارک می‌بینم، در هیچ ورزشگاه دیگری دیده باشم. وقتی پا به ورزشگاه می‌گذارید، در می‌یابید که جَو به وجود آمده توسط آن‌ها برای تیمشان، خارق العاده است. اهمیتی ندارد که در چند بازی بزرگ حضور داشته‌اید، قدم گذاشتن در چنین جَوی، همواره سخت است».

لیونل مسی، که در این دیدار به دنبال چهارمین گل خود در سلتیک پارک خواهد بود، نیز به تمجید از هواداران این تیم پرداخته است. او پس از بازی دو تیم در سال 2013، گفت: «من این شانس را داشته‌ام که به همراه بارسا در چندین ورزشگاه بزرگ اروپا بازی کنم، اما هیچ یک با سلتیک قابل مقایسه نیستند». همچنین از قول مسی گفته می‌شود که: «من یک پیراهن سلتیک در خانه دارم. بازی‌های ما مقابل سلتیک بسیار خاص بوده‌اند و من می‌خواهم آن‌ها را به یاد داشته باشم».

سلتیک؛ سرزمین عجایب!

آندرس اینیستا، دیگر بازیکنی است که تحت تأثیر هیبت این ورزشگاه معروف قرار گرفته بود. در در سال 2012 گفته بود: «من بازی‌های بسیاری به همراه بارسا و اسپانیا انجام داده‌ام، اما هیچگاه هوادارانی مانند هواداران سلتیک ندیدم. آن‌ها شگفت انگیز بودند و حتی برای یک ثانیه از حمایت دست نمی‌کشیدند! هواداران سلتیک بسیار خاص هستند و باشگاه و بازیکنان می‌توانند به آن‌ها بسیار افتخار کنند. آن‌ها بهترین هوادارانی هستند که تا به حال دیده‌ام».

جرارد پیکه پس از آخرین مصاف با سلتیک در اسکاتلند، در حساب توییتر خود نوشت: «هیچ کلمه‌ای برای توصیف جَو موجود در سلتیک پارک وجود ندارد»، و اینگونه نشان داد که تا چه حد تحت تأثیر این ورزشگاه بوده است.

این نخستین تجربه لوییز انریکه در سلتیک پارک خواهد بود. وقتی بارسا در فصل 2003/04، آخرین فصل انریکه به عنوان بازیکن، به مصاف اسکاتلندی‌ها رفت، او به دلیل محرومیت تیم را همراهی نکرد. اما او هم می‌داند که دقیقاً باید انتظار چه چیزی را داشته باشد. پس از اینکه مشخص شد بارسا با سلتیک در لیگ قهرمانان امسال هم گروه شده است، لوچو در مصاحبه‌ای گفت: «خوشحالیم که این شانس را داریم تا به یکی از معروف‌ترین ورزشگاه‌های اروپا برویم، در حالی که می‌دانیم هواداران آن‌ها تصویر بسیار زیبایی با حمایت از تیم مورد علاقه خود رقم خواهند زد».

هر نتیجه‌ای که در پایان بازی رقم بخورد، می‌توان از یک چیز مطمئن بود: دیداری تماشایی در سلتیک پارک میان سلتیک گلاسکو و بارسا در انتظار ماست!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Blaugrana.Mary
پاسخ به: بازیکنان بارسا و احساس عجیب موجود در سلتیک پارک!
به امید یه بازی خوووب و رسیدن به فرم ایده آلمون در این بازی



سه‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۵ (۲۲:۵۲)
 
toraj
پاسخ به: بازیکنان بارسا و احساس عجیب موجود در سلتیک پارک!
من اصولا بازی هارو پیش بینی نمیکنم ولی مطمئنم که بارسا با اختلاف زیاد برنده این بازی خواهد بود. تا نابغه تاریخ فوتبال سرحاله بارسا غمی نداره.


سه‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۵ (۲۱:۴۶)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: بازیکنان بارسا و احساس عجیب موجود در سلتیک پارک!
نع باریکلا


سه‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۵ (۲۰:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۶ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!