به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لیست بیست نفره بارسا برای مصاف با سلتیک؛ حضور مسی و سوارزاخبار بارسا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۵ (۱۵:۲۷) (۶۱۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


مسی بیماری خود را پشت سر گذاشته و لوییز سوارز نیز که به دلیل محرومیت دیدار شنبه مقابل مالاگا را از دست داده بود، در این دیدار می‌تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد. مارلون، بازیکن تیم بی‌ نیز به اسکاتلند سفر می‌کند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوییز انریکه، سرمربی بارسا، نام بیست بازیکن را برای سفر تیم به اسکاتلند برای مصاف با سلتیک در روز پنجم دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا 2016/17، اعلام کرد. این دیدار روز چهارشنبه از ساعت 23:15 به وقت ایران برگزار می‌شود و بازیکنان فراخوانده شده، از این قرارند: تراشتگن، سیلسن، ماسیپ، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس، آردا، سوارز، مسی، نیمار، رافینیا، ماسکرانو، آلکاسر، آلبا، دینیه، روبرتو، آندره گومز، الکس ویدال و مارلون (33).


لیونل مسی که به دلیل مشکل ویروسی دیدار روز شنبه مقابل مالاگا را در دقایق آخر قبل از بازی، از دست داده بود، به ترکیب باز می‌گردد. لوییز سوارز نیز که برابر آندلسی‌ها غایب بود، در این دیدار در اختیار تیم قرار دارد.

اما اینیستا، متئو و اومتیتی، همچنان مصدومند و به جای سفر به سلتیک، در بارسلونا می‌مانند تا ادامه روند ریکاوری خود را طی کنند. مارلون نیز در این لیست بیست نفره، که باید در ساعات قبل از بازی به هجده نفر کاهش یابد، حضور دارد و به سلتیک می‌رود.

پس از دیدار مقابل سلتیک، تمرین در بارسلونا دوباره از سر گرفته می‌شود و بارسا خود را برای دو سفر دیگر آماده خواهد کرد. نخست، به سن سباستین برای دیدار با رئال سوسیداد در لیگ، و سپس به هرکولس برای برگزاری دیدار رفت جام حذفی.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: لیست بیست نفره بارسا برای مصاف با سلتیک؛ حضور مسی و سوارز
به امید هتریک مسی در این بازی.


سه‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۵ (۲۱:۴۹)
 
Blaugrana.Mary
پاسخ به: لیست بیست نفره بارسا برای مصاف با سلتیک؛ حضور مسی و سوارز
به امید درخشش دوباره MSN



سه‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۵ (۱۶:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۳ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!