به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سه بازی خارج از خانه، پیش روی بارسا!برنامه بازی‌ها
فرستنده مریم یاوری در تاريخ دوشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۵ (۹:۴۲) (۵۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مریم یاوری / FCBarcelona.ir

بارسا در هفته پیش رو، برای سه دیدار مهم به سلتیک پارک، آنوئتا و خوزه ریکو پرز، سفر می‌کند. جزئیات این دیدارهای حساس را، در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تیم بارسلونا نیمی از ماراتون فوتبالی خود پیش از کریسمس را پشت سر گذاشته است. کاتالان‌ها پس از تساوی مقابل مالاگا در نیوکمپ، در سه رقابت مختلف، در خارج از خانه، به مدت هشت روز، به میدان می‌روند.

این برنامه فشرده با سفر به گلاسکو، برای دیدار با سلتیک، در روز چهارشنبه (23:15 به وقت ایران)، در دور پنجم لیگ قهرمانان اروپا، آغاز می‌شود. آبی و اناری‌ها با 9 امتیاز، صدرنشین گروه C هستند و در صورت پیروزی مقابل سلتیک، صعود خود را به جمع 16 تیم، نهایی خواهند کرد.

بارسایی‌ها برای پیروزی در سلتیک پارک، خوش بین هستند؛ آن‌ها سه سال پیش، با تک گل سسک فابرگاس، موفق شدند تیم اسکاتلندی را مغلوب کنند. یک فصل قبل از آن، سلتیک موفق شده بود با نتیجه 2-1 بارسا را شکست دهد.

چهار روز بعد، در 7 آذرماه، تیم برای مصاف با رئال سوسیداد در آنوئتا، به سن سباستین سفر می‌کند. این دیدار ساعت 23:15 به وقت ایران آغاز می‌شود. این بازی در چهاردهمین هفته از لالیگا برگزار می‌شود و با وجود تساوی مقابل مالاگا در هفته پیش، پیروزی در این مسابقه ضروری به نظر می‌رسد. آنوئتا نفرین شده است! در چهار فصل گذشته لالیگا، بارسا تمام بازی‌های خود در این استادیوم را واگزار کرده است.


رقابت در کوپا دل ری، در 30 دقیقه بامداد چهارشنبه 10 آذرماه، آغاز می‌شود؛ کاتالان‌ها در اولین گام از دور یک شانزدهم رقابت‌ها، در استادیوم خوزه ریکو پرز، به مصاف هرکولس خواهند رفت. آخرین دیدار این دو تیم، در فصل 11-2010 لالیگا بود که با برتری 3-0 شاگردان پپ گواردیولا همراه بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
iman_khatar
پاسخ به: سه بازی خارج از خانه، پیش روی بارسا!
امیداوارم بارسا بازی با رئال نشون بده وقتی ترکیب کامل داشته باشه هیچ تیمی نمیتونه جلوش نفس بکشه واقعا من از اینکه بارسا جام نگیره ناراحت نمیشم اینکه به این دلیل لوچو از تیم بره ناراحتم میکنه


دوشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۵ (۱۰:۲۴)
 
iman_khatar
پاسخ به: سه بازی خارج از خانه، پیش روی بارسا!
امیداوارم بارسا بازی با رئال نشون بده وقتی ترکیب کامل داشته باشه هیچ تیمی نمیتونه جلوش نفس بکشه واقعا من از اینکه بارسا جام نگیره ناراحت نمیشم اینکه به این دلیل لوچو از تیم بره ناراحتم میکنه


دوشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۵ (۱۰:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۶ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!