به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

قرارداد بارسا با راکوتن، یک پیروزی مهم برای باشگاهآبی و اناری‌ها
فرستنده مریم یاوری در تاريخ شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۵ (۹:۴۵) (۶۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Barca Blaugranes
مترجم: مریم یاوری / FCBarcelona.ir

همانطور که احتمالا می‌دانید!، بارسلونا از این به بعد یک اسپانسر جدید دارد. رئیس باشگاه جوزپ ماریا بارتومئو، روز چهارشنبه از امضای قراردادی چهار ساله با راکوتن، یک شرکت ژاپنی که فعالیت اصلی آن تولیدات الکترونیکی است، خبر داد. این شرکت در ژاپن، مثل آمازون است، پس اگر می‌خواستید آمازون را اسپانسر باشگاه ببینید، به نوعی به آن رسیده‌اید!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این قرارداد، فصل بعد و پس از تمام شدن قرارداد قطر ایرویز، شروع می‌شود. به موجب این قرارداد، راکوتن سالانه 55 میلیون یورو پرداخت می‌کند. این مبلغ در صورت قهرمانی در لالیگا (1.5 میلیون یورو پاداش) و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (5 میلیون یورو پاداش)، در همان فصل، به 61.5 میلیون یورو خواهد رسید. این یک پیشرفت خوب نسبت به قرارداد قطر محسوب می‌شود، آن هم نه فقط در زمینه مالی.

راکوتن در جهان تجارت شهرت قابل قبولی دارد و آن‌ها هیچ گاه در موارد مشکوک، شریک نبوده‌اند. این یک تغییر در زمینه اخلاقی است، تغییری که هواداران از آن راضی خواهند بود. اثبات ادعای «فراتر از یک باشگاه» بودن، با وجود آن نوع همکاری با قطر، برای باشگاه آسان نبود. اما شرایط اکنون تغییر کرده است. داشتن اسپانسر در فوتبال امروز یک ضرورت به حساب می‌آید. نشان یونیسف روی پیراهن و اهدای کمک مالی به آن، در زمان خود بسیارعالی بود، اما دستمزد بازیکنان به بالاترین میزان خود رسیده است، پروژه بزرگ بازسازی نیوکمپ باید تکمیل شود و باشگاه باید درآمدزایی کند! این قرارداد به ما کمک می‌کند، اما دیگر روحمان را نخواهیم فروخت.

هم چنین از لحاظ مالی، این قرارداد واقعا عالی است. به محض اینکه قرارداد جدید نایک شروع شود، پیراهن بارسا به ارزش سالانه 170 میلیون یورو در قرارداد نایک، راکوتن و بکو خواهد رسید، که با آن می‌توان دستمزد‌ها و سایر هزینه‌ها را پوشش داد. به این ترتیب شاهد تمدید بسیاری از قراردادها خواهیم بود؛ بارتومئو می‌داند که پول بیشتری در اختیار دارد، و قادر خواهد بود برای چند سال آینده، این گروه از بازیکنان را کنار هم نگه دارد، بدون اینکه مجبور باشد از بانک سرقت کند!


به این ترتیب بارتومئو به عنوان یک رئیس لعنتی خوب شناخته می‌شود؛ ممکن است شما او را دوست نداشته باشید، اما نمی‌توانید منکر عملکرد خوب او پس از پیروزی مجددش در انتخابات سال گذشته، شوید. او یک قرارداد 10 ساله میلیاردی با نایک بست، که غیر ممکن به نظر می‌رسید، شرکت قطری را به تدریج از دور خارج کرد و گروه را، با حساب‌های بانکی پر، در کنار هم نگه داشت. کار او واقعا خوب بوده است!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Blaugrana.Mary
پاسخ به: قرارداد بارسا با راکوتن، یک پیروزی مهم برای باشگاه
نقل قول
اثبات ادعای «فراتر از یک باشگاه» بودن، با وجود آن نوع همکاری با قطر، برای باشگاه آسان نبود.


خداییش


شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۵ (۱۲:۰۲)
 
San.Andres
پاسخ به: قرارداد بارسا با راکوتن، یک پیروزی مهم برای باشگاه
همین که اسم قطر روی پیراهن های باشگاه نیست، خودش یه گام رو به جلو ه. احساس بهتری به این دارم.


شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۵ (۱۰:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۵ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!